![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 11-September 09 Member No.: 2,956 Car: e36 Engine: 1,6 100cp ![]() |
am o pisicuta de 1,6 si dupa ce se incalzeste putin motoru(la cateva min dupa pornire) incepe sa scoata cam mult fum alb si nu prea trage motoru decat peste 3000 ture si pana in viteza a 3-a, in viteza 4 si 5 ma cam rog de el la depasire.
cat e de grav ? ms |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De cat timp ai masina? Si de cand ai observat ca scoate dum alb?
Cand e frig toate scot fum alb pe esapament. Referitor la cum trage pana in 3000 rpm, e perfect normal sa nu prea traga bine la turatii mici. Nu trag nici cele cu motor mare (comparat cu felul in care trag peste 3000-4000), dar una cu motor mic... Si la orice masina daca vrei sa faci o depasire rapid retrogradezi, in ultimele trepte de viteza nu trage niciuna la fel de bine ca in treptele inferioare. Si cu cat motorul e mai mic, cu atat e mai evident lucrul asta. Eu cred ca iti faci degeaba griji. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E fum alb sau doar abur? Si eu cred ca iti faci griji degeaba, pe vreme rece masinile scot mult abur pe esapament, exact cum spui tu, dupa ce se incalzesc putin. Despre tras, poate ai prea multe pretentii de la 1.6. Sau poate esti obisnuit cu alte bombite 1.6 (nu BMW-uri) care ar putea fugi mai tare din cauza rapoartelor mai scurte si caroseriilor mai usoare. A 5-a nu e pentru depasire decat pentru lenesi cu motor mare/turbo/diesel (adica motor cu cuplu mare inca de la turatii joase). A 4-a e pentru depasiri serioase abia de pe la 100 km/h in sus. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 11-September 09 Member No.: 2,956 Car: e36 Engine: 1,6 100cp ![]() |
o am din vara,si atunci scoatea,da acu scoate mult fum alb,
am mai condus de curiozitate si alte 316 si trageau mai bine ca asta. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
o am din vara,si atunci scoatea,da acu scoate mult fum alb, am mai condus de curiozitate si alte 316 si trageau mai bine ca asta. Cu consum cum sta? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 11-September 09 Member No.: 2,956 Car: e36 Engine: 1,6 100cp ![]() |
nu consuma mult, pana la urma am aflat care era problema, avea niste gauri toba mare si facea mult condens. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 06:15 AM |