![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Am urmatoarea problema cu E36 compact 318 ti automat:
Din cand in cand fara o logica anume imi apare un zgomot localizat undeva pe spate. Zgomotul este repetitiv si se repeta in functie de viteza. Uneori facemai tare doar cand accelerez alteori nu. Chestia se simte bine pe caroserie, se aude destul de tare si inauntru si afara ca si cum s-ar incaleca doua piese metalice zdravene. Am invartit-o in cerc pe stg si pe dr si face in ambele parti si in mers drept. Am mers incet, am mers si tare si cand o apuca indiferent de situatie face ca bicicleta cu pahar de palstic la spite. Msurile luate au fost urmatoarele: La inspectie vizuala diferential nu este curs, toate piesele sunt originale ale masinii si nu a mai fost umblat pe acolo. Planetare, burdufe, bucsi rulmenti toate la locul lor si fara joc in rulmenti. La aparitia zgomotului am fugit la service si am ridicat-o pe elevator unde bineinteles ca nu a mai zis nimic. Faza doi mi s-au facut pareri ca se aude pe dr mai tare si ca ar fi sabotii de frana mana pe dr, i-am scos si am mers o perioada fara dar nu erau ei. Faza trei masuri drastice, schimbat ambii rulmenti pe spate in ideea in care daca era rulment scapam de problema si inversat planetare in ideea in care este planetara ii inversez sensul de mers si se muta oarecum zgomotul pe partea stg. Dupa aceasta operatiune am functionat cu masina cca 2 saptamani fara probleme dupa care fatalitate. A inceput sa faca din nou. Nu stiu ce sa-i mai fac?! Am in plan sa merg totusi mai departe si sa-i schimb diferentialul cu unul de E30 dar nu stiu daca se potriveste plug'n'play. O sa verific si uleiul in diferential dar ce stiu este ca are lifetime pe c/v si diferential si masina are 140.000 km. Orice parere este binevenita. -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Verifică carcasa rulmentului de la cardanul intermediar.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Am urmatoarea problema cu E36 compact 318 ti automat: Din cand in cand fara o logica anume imi apare un zgomot localizat undeva pe spate. Zgomotul este repetitiv si se repeta in functie de viteza. Uneori facemai tare doar cand accelerez alteori nu. Chestia se simte bine pe caroserie, se aude destul de tare si inauntru si afara ca si cum s-ar incaleca doua piese metalice zdravene. Am invartit-o in cerc pe stg si pe dr si face in ambele parti si in mers drept. Am mers incet, am mers si tare si cand o apuca indiferent de situatie face ca bicicleta cu pahar de palstic la spite. Msurile luate au fost urmatoarele: La inspectie vizuala diferential nu este curs, toate piesele sunt originale ale masinii si nu a mai fost umblat pe acolo. Planetare, burdufe, bucsi rulmenti toate la locul lor si fara joc in rulmenti. La aparitia zgomotului am fugit la service si am ridicat-o pe elevator unde bineinteles ca nu a mai zis nimic. Faza doi mi s-au facut pareri ca se aude pe dr mai tare si ca ar fi sabotii de frana mana pe dr, i-am scos si am mers o perioada fara dar nu erau ei. Faza trei masuri drastice, schimbat ambii rulmenti pe spate in ideea in care daca era rulment scapam de problema si inversat planetare in ideea in care este planetara ii inversez sensul de mers si se muta oarecum zgomotul pe partea stg. Dupa aceasta operatiune am functionat cu masina cca 2 saptamani fara probleme dupa care fatalitate. A inceput sa faca din nou. Nu stiu ce sa-i mai fac?! Am in plan sa merg totusi mai departe si sa-i schimb diferentialul cu unul de E30 dar nu stiu daca se potriveste plug'n'play. O sa verific si uleiul in diferential dar ce stiu este ca are lifetime pe c/v si diferential si masina are 140.000 km. Orice parere este binevenita. Da, grupul este plug and play. Intreaba-l pe Sorel ca doar de la el am luat grupul care-l acum. ![]() Lifetime nelifetime nu strica sa scoti busonul si sa vezi ce culoare are. Faza trei daca nu te intelegi cu ea poti sa-mi dai mie basculele. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 108 Joined: 16-February 06 From: Bucuresti Member No.: 193 Car: E36 Engine: M44 1.9 ![]() |
Da, grupul este plug and play. Intreaba-l pe Sorel ca doar de la el am luat grupul care-l acum. ![]() Lifetime nelifetime nu strica sa scoti busonul si sa vezi ce culoare are. Faza trei daca nu te intelegi cu ea poti sa-mi dai mie basculele. ![]() Da stiu de dif cu Sorel dar nu inteleg ce vrei sa spui ... ai punte de compact sau dif de e36 ? O sa verific ulei, dar nu face ca autoblocantul caruia nu ii place uleiul ..... La faza trei superoferta : ptr numai 2800 roni / buc pot fi ale tale de noi ![]() Verifică carcasa rulmentului de la cardanul intermediar. Adica te referi la rulment de pe cardan care sta in flansa prin membrana de cauciuc ? Nu am ajuns pana acolo ptr ca totusi se aude pe spate iar rulmentul este undeva pai spre mijlocul masinii daca nu ma insel. Si al doilea motiv este ca tb desfacute toate scuturile de caldura si cel putin esapament desfacut din suporti spate daca imi amintesc bine ... ca la urs. -------------------- Foste : E30 325ia, Smart ForTwo
Actuale : E36 318 ti; Jeep Grand Cherokee 4.7i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 08:19 PM |