![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Salut,
Am hotarat sa fac o incercarea sa vand masina mea. Nu mai vandut nici o masina in viata mea, but here we go: Este vorba de un BMW E32 730i, 188cp, cutie automata, fabricat 10-89. In momentul respectiv pe bord arate aproape 304.000km. Pe langa dotariile standard de seria 7 a venit din fabrica cu AC automat (functional), interior piele (relativ obosit) cu scaune fata incalzite, trapa electrica, faruri reglabil in inaltime, si parca cam atat. Masina am cumparat acuma 2 ani la 292.877km. Intre timp am schimbat (toate piese noi): - bucsile basculele fata (Lemforder) - bara centrala directia (meyle cred) si mai am una noua care dau cu masina - bucsa semibrat sau cum sa numeste de directie - baterie, anul trecut, nu stiu marca - discuri frane spate ATE + placute ferrodo, anul trecut - vasc Sachs, anul trecut - amortizoare fata pe ulei Boge parca, sau Sachs, e la fel oricum - amortizoare spate gaz Meyle + flanse + alea de praf - semering fulie fata inlocuit - intinzator lant inlocuit - sonda lambda original Bosh Din cauza o garnitura la chiulasa arsa mai am si refacut complet chiulasa: - 6 supape de evacuare noi - ghidaje de supape toate noi + semringuri noi - axa cu came nou tot restul a fost verificat + rectificat etc. Consumabile schimbate: - ulei de cutie - acuma 2 mii de km cred, ulei, filtru, filtru aer, si lichid de frana. - umplut acuma un an juma AC cu freon. - recent curele de AC si alternator. - cot admisie intre debitmetru si carcasa filtru de aer. - furtun apa radiator sus - mai multe care nu mai tin minte Cu masina sa mai da ceva piese mici gen stergatoare SH, motoras relanti SH umblat dar bun, debitmetru SH umblat (am inlocuit cu SH ne-umblat), unitate comanda AC automat functional, un far de faza scurta, OBC cu multe butoane (maneta am montat deja), un far de ceata, .. Roti sunt cele originale, indreptat recent. Geometrie facut acuma 6 luni. Masina merge mai drept decat Yarisul din 2006. Cauciuri decente de vara/ploaie, fara galme, dopuri, gauri. Masina este destul de neumblat. Eu am pus xenon si un volan de piele ca cel original de plastic ma enerva. Are un MP3 de Pioneer, modest, nu il fura nimeni si merge satisfacator. Casetofon original il mai am, am si cod, dar nu merge bine display-ul. Am montat si un tempomat, este si functional, si maneta pt OBC dar nu mai am pus OBC. Nu consuma ulei in afara limitele normale (in 7.000km nu am completat), nu scoate fum, nu curge antigel sau ulei din cutie, sau alte nebunii. Ce consider eu ca trebuie facut la masina: - sa aude un zgomot la denivelari fata stanga, in special cand franez usor. 2 mechanici nu au putut sa-mi spune de unde vine. Joc la articulatie nu are. - discuri frana fata au avut zile mai bune - la un etrier de frana spate am vazut o scurgere usoare de lichid, trebuie inlocuit garnituri presupun. - vopsit integral. Masina nu a avut lovituri serioase din cat am vazut, linie e decenta, dar vopsea e matuit si are urme de civilizatia de trafic de bucuresti, cel mai rau fiind usa dreapta spate indoit si arc la roata dreapta spata indoit. Rugina nu are multa. - piele pe sezut scaune fata trebuie inlocuit. - toba finala s-a crapat un pic, nu pare chiar mancat de rugina inca, merge reparat. - banuiesc ca la cardan trebuie inlocuit rulentul care o tine de sasiu la mijloc, a scos odata niste sunete mai ciudate. Am fost vara asta cu masina in vacanta in Istanbul si a fost o placere sa merg cu ea. Mai multe povesti si ceva poze vedeti pe: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=4098&hl= Acte sunt ok, itp mai are un an, e inscris pe numele meu. Impozit pana acuma a fost 900RON/an. Pret cerut este 2222Euro negociabil. Motivul vanzarii este ca nu mai folosesc masina. Masina e buna, mai merge mult si bine, si ca s-o tin in fata blocului degeaba nu imi convine. O sa fac ceva poze zilele urmatoare. Pentru comentari sau mai multe informatii, intrebati aici, sau pe pm. This post has been edited by bartro: Sep 14 2009, 10:56 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu stiu daca e un avantaj sau nu, dar ai putea spune ca e automat, in titlu. Este dar cred ca asa era default. Cele manuale sunt exceptie ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
E o masina foarte misto. am mers cu ea, am si condus-o. mai rar un E32 in stare tehnica asemanatoare, cu AC functional, cu trapa, cu piele, cu etc, care sa nu fie matrasit in ultimul hal. Un pic de atentie necesita la exterior si e o super masina. Merita fiecare banut ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Un mare UP si de la mine! Offf! Stiu ce inseamna un E32 in mintile lui! La banii astia, daca mi-as dorii asa ceva, as lua-o cu ochii inchisi!...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
... daca mi-as dorii asa ceva ... Da, nu prea exista piata pentru e32. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Up ![]() Sunt si deschis pentru schimburi, E12, E23, ... ceva dotarii sa aibe. This post has been edited by bartro: Oct 6 2009, 07:27 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Up ![]() Sunt si deschis pentru schimburi, E12, E23, ... ceva dotarii sa aibe. Deci cu alte cuvinte n-ai ce face. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
nasol cu ipmozitul ala nenorocit,sper sa se duca dracu si Boc si Pogea si Basescu si rapandula aia de fisa si tot neamu lor,daca nu aveam probleme cu impozitul sigur o luam eu!sa ii bag benzina nu ar fi o problema dar sa dau 900 lei impozit si 700-800-900lei(depinde cum gasesti)o asigurare apoi alta 100+lei o rovineta+intetinerea masinii anuala,iti vine sa plangi la final,muncesti numai ca sa ai masina
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Singur problema pe care am cu impozit este ca mie nu mi se pare justificat diferenta de peste 10 ori cu masini cu cilindree de 1,3 sau 1,4. Masina e un lux, si treubie sa costa, dar proportii trebuie sa fie corecta.
@316i, eu as scapa de masina, dar sotia a insistat oarecum sa fie o masina mare in familia, deci ce sa fac si eu.. Macar sa schimb de la limuzina la clasa medie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Sotia ta are mare dreptate! Mai bine ai scoate-o de la vanzare... Macar o cunosti, stii ce are si ce n-are bun, pe cand la alta... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
nasol cu ipmozitul ala nenorocit,sper sa se duca dracu si Boc si Pogea si Basescu si rapandula aia de fisa si tot neamu lor,daca nu aveam probleme cu impozitul sigur o luam eu!sa ii bag benzina nu ar fi o problema dar sa dau 900 lei impozit si 700-800-900lei(depinde cum gasesti)o asigurare apoi alta 100+lei o rovineta+intetinerea masinii anuala,iti vine sa plangi la final,muncesti numai ca sa ai masina ![]() Îmi pare rău dacă te vei simţi ofensat, însă dacă nu-ţi permiţi impozitul de 900 Ron pe an, probabil că nici nu-ţi poţi permite întreţinerea corespunzătoare a maşinii. 900 Ron pe an pentru 3 litri nu este un impozit atât de mare. La 3500 cmc ai de plătit 2100 Ron. ![]() Singur problema pe care am cu impozit este ca mie nu mi se pare justificat diferenta de peste 10 ori cu masini cu cilindree de 1,3 sau 1,4. Masina e un lux, si treubie sa costa, dar proportii trebuie sa fie corecta. Total de acord. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Singur problema pe care am cu impozit este ca mie nu mi se pare justificat diferenta de peste 10 ori cu masini cu cilindree de 1,3 sau 1,4. Masina e un lux, si treubie sa costa, dar proportii trebuie sa fie corecta. @316i, eu as scapa de masina, dar sotia a insistat oarecum sa fie o masina mare in familia, deci ce sa fac si eu.. Macar sa schimb de la limuzina la clasa medie. f tare! ![]() PLEASE DO NOT SELL THIS ITEM ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
PLEASE DO NOT SELL THIS ITEM ![]() E clar, n-am cu cine ![]() ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
In primul rand sustinem masina ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Eu nu inteleg ce tot incercati sa-l convingeti sa nu o dea. Ii platiti voi impozit, ii oferiti garaj unde sa o tina?
Omul stie masina mai bine decat toti de aici, si-a facut niste calcule in care ea nu mai este inclusa, ce e asa greu de inteles. Pt toti o sa vina vremea sa ne despartim de masinile actuale.. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, problema e ca in momentul asta optiunea lui e sa treaca la altceva un pic mai mic. Dar... necunoscut.
Nu prea se merita sa o vanda dupa ce a pus-o la punct si stie toate nimicurile ei (bine, aproape toate). Singurul dezavantaj al ei e ca e balena rau, inutilizabila in inghesuiala asta din Bucuresti. Fapt care il face sa o foloseasca foarte rar. Si o masina care sta mult timp devine incet incet tinta vandalilor. Plus ca BMW care sta sufera si se strica ![]() Dar bart, se poate si mai rau: Avensis asta al meu e de departe o masina mai proasta pentru oras decat orice balena BMW. Pentru ca pur si simplu nu intoarce, parca as conduce un tren, raza de curbura e mult mai mare decat la E28. In plus, vizibilitatea e sub orice critica, nu vad in fata in stanga (stalpi grosi si prost pozitionati) nici in fata dreapta, inapoi nu mai zic, parca ar fi duba. In militari, cand ies din locurile de parcare cu spatele, ies la noroc, astept sa se rareasca masinile, semn ca undeva au rosu la semafor si indraznesc. Cand ies cu fata dintr-o strada laterala, imi trebuiesc doua benzi libere pe bvd perpendicular din fata, ca sa fiu sigur ca am loc sa ma inscriu. Cu E28, pe multi de pe banda a doua ii bagam in sperieti, credeau ca intru peste banda lor, dar reuseam sa ma inscriu doar pe o banda. Hai ca am dat-o in offtopic, trebuia sa scriu la topicul cu avensisul. Una peste alta, Bart, stiu un singur E12 pentru care ar merita sa renunti la E32. Zicea cineva aici ca s-ar putea sa fie de vanzare in viitor ![]() 2002-ul tau probabil e cam mic ca masina de familie. Dar poate-l faci si pe el... De vis ar fi sa rabzi putin, il pui sub prelata, pana cand iti permiti sa vopsesti E32, sa-l faci nou ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Trebie se ne vedem la o bere, la o intalnire, astfel de discutii sa poarte mai bine la un pahar ![]() Mersi de implicare, chiar. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
vin si eu la discutie!
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Trebie se ne vedem la o bere, la o intalnire, astfel de discutii sa poarte mai bine la un pahar ![]() Mersi de implicare, chiar. Cu mare placere, in curand voi fii acasa! ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 19-November 09 From: Bucuresti/Braila Member No.: 3,071 Car: e34 Engine: M20 2.0 129CP ![]() |
Mai este de actualitate anuntul?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 12:49 AM |