![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 21-July 08 Member No.: 1,713 Car: E 36 Engine: 1.8 140 CP ![]() |
Sal am si eu o problema... am un bmw 318 is din 95 .. masina mergea bine nu imi batea nimik la ea... nu am avut probleme pana acuma am masina de 1 an de zile...dar azi am incercat sa o pornesc sa auzi ceva... nujtu ca si cum ar fi dat rateu asa si mia murit motorul , am pornito iara si iara mia murit motorul... am pornito si a 3-a oara a pornit dar daca nu o acclerez imi moare motoru.. CE AR PUTEA FI?? ms frumos
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Curata regulatorul de relanti. Este intre admisia superioara si cea inferioara.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 7-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,727 Car: e36,e21 Engine: m43 1600 105 cp ![]() |
ma bag si eu in vorba cu voi ca sa nu mai fac alt topic. eu am un e36 cu motor de 1.6 din 93'.am intampinat cateva dificultati cu ea in sensul ca atunci cand o scoteam de la spalatorie ,motorul nu mai mergea cum trebuie,mergea in 3 pistoane....balbait...se oprea. mi-a spus cineva pe forum ca ar fi de la faptul ca mi-a intrat apa la calculator si tind sa cred ca asta a fost buba deoarece dupa cateva zile(timp in care cred ca se usca acolo) mergea brici,nu mai facea probleme. acum cateva zile cand am spalat-o mi-a facut aceeasi figura si m-am hotarat sa ii dau calculatorul jos sa vad ce e acolo.in lacasul calculatorului era numai apa asa ca l-am scos si l-am sters ,am curata inauntru si l-am bagat inapoi cum a fost.parte nasoala e ca acum chiar ca nu mai merge cum trebuie.oscileaza relantiul,se opreste,si ultima problema care am observat-o ieri este ca nu se mai tureaza mai mult de 4000rpm ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Verifica si masa de pe motor pe caroserie.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 7-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,727 Car: e36,e21 Engine: m43 1600 105 cp ![]() |
unde se afla masa sau unde trebuie sa ma uit?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ar trebui sa fie un cablu gros cat degetul aratator cu un capat pe suportul motorului de pe partea dreapta si celalalt capat pe lonjeron. Vezi in ce stare este, cat de oxidat, etc. Eventual da-l jos si curata cu putin smirghel sau o perie de sarma capetele. Si ca o masura fullproof poti sa mai tragi inca un fir cat de cat mai sanatos de exemplu de pe oala de la unul din cele trei suruburi care tin flansa de la amortizor tras pe motor. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 10:39 PM |