![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asadar vreau un sfat de la cei care au ceva experienta cu motoarele diesel cu pompa mecanica fie el BMW sau alta marca.
Cred ca beleaua a aparut dupa ce am turnat apa fierbinte pe pompa de motorina, crezand ca inghetase motorina/apa din ea :paranoid: Acum vad ca in tipul functionarii motorului pica motorina pe la imbinarea capac-pompa. Capacul e din aluminiu si probabil s-a dilatat mult cand am turnat apa calda, fortand suruburile care-l strang pe pompa. Ce solutii vad eu: - sa mai strang suruburile. Pentru asta trebuie sa demontez niste chestii de pe pompa + sa cumpar niste inbus-uri. - daca nu tine, sa desfac capacul si sa vad cum fac sa-l etanseizez: alta garnitura (daca exista) sau mastic. Asadar, ce credeti ca ar trebui sa fac? Unde ar trebui sa fiu atent daca ma apuc sa desfac ceva pe acolo? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 01:48 PM |