![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Producatorii europeni de automobile vor introduce, pe la mijlocul anului 2007, o noua tehnologie care va permite reducerea emisiilor de oxizi de azot, va spori cuplul motor si puterea si probabil costurile de fabricatie a motoarelor Diesel.
Furnizorii de componente auto Beru, Siemens VDO, Federal-Mogul dezvolta in colaborare o generatie de bujii incandescente care au senzori de presiune. De aprox. 30 de ani, motoarele pe benzina utilizeaza senzori lambda in traseul de evacuare, pentru a furniza ECU-ului informatii pe baza carora sunt modificati parametrii de injectie si aprindere - cu efect imediat in ceea ce priveste poluarea. (sistem "closed-loop") Pana in prezent, nu exista in sistem de feedback similar, la motoarele Diesel. La acestea, ECU-ul functioneaza doar pe baza predictiilor asupra conditiilor de ardere (sistem "open-loop"). Pe baza informatiei de presiune din camera de ardere, motoarele Diesel vor functiona tot timpul in jurul valorii maxime a presiunii permise de limitele constructive - lucru care nu se intampla in prezent. Asadar, de unde motoarele (turbo) Diesel au evoluat spectaculos in ultimul deceniu, ne putem astepta in continuare la imbunatatirea performantelor acestora, in conditiile unei poluari mai reduse. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 03:34 PM |