![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am un E34 525 24V in care am bagat o gramada de bani, ca sa constat acum:
- ca am un prag aproape gaurit intr-un loc din cauza unui bolovan pe care l-am luat mai demult noaptea pe un drum national. - ca am oalele din spate cu crapaturi vizibile si ruginite in jurul unuia din cele 3 suruburi care prind flansa. Vreau sa fac urmatoarele reparatii civilizat si temeinic: - reparat praguri si podea + dat cu ceva anticoroziv - sudat / reparat oale amortizoare spate, operatie care presupune si demontarea si montarea lunetei Nu prea am idee deloc unde sa merg.. ma ajutati cu o recomandare? P.S. Stiu ca pragurile fac parte din structura de rezistenta a masinii alaturi de lonjeroane si ca masina practic nu mai are mult de trait, dar as vrea sa-i mai prelungesc viata sa mai tina cateva ierni. Oricum n-o s-o exploatez la maxim. This post has been edited by Piovra: Nov 28 2008, 11:07 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 12:51 AM |