![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 371 Joined: 17-November 06 From: Bucharest Member No.: 477 Car: E46 Engine: 325 ![]() |
Am o problema care imi da foarte mari batai de cap la masina de cateva zile.
Masina se afla intr-un service si de doua zile nu s-a reusit rezolvarea problemei (fiind chemati chiar si colaboratori din alte service-uri, ingineri cu diagnoze, etc, ieri la ora 17 o armata de oameni lucrau la masina) si nu a reusit nimeni sa rezolve problema. Asadar daca cineva cunoaste un specialist, eventual cu o diagnoza asemanatoare BMW (nu INPA, BrainBee sau alte balarii) il platesc sa se deplaseze sa rezolve problema. Pe scurt, NU PLEACA ventilatorul (nici la 90 grade, nici dupa, s-a ajuns pe tester pana la 110 grade si degeaba) iar motorul se supraincalzeste. S-a schimbat ventilatorul cu unul OEM, s-a schimbat radiatorul cu unul OEM, s-a schimbat senzorul de temperatura cu unul OEM (TOATE NOI), s-a verificat termostatul si functioneaza corect (inchide-deschide), s-au verificat firele din mufa de la ventilator pana in cumputer (demontat torpedoul pana la computer) si e totul OK, nu e nicaieri intrerupt si totusi ventilatorul NU PORNESTE, concluzia mecanicilor fiind ca e o problema electrica/electronica delicata si ca nu au ce sa-i faca. Masina e programata miercuri la MHS, unde va fi dusa pe platforma. Este posibil ca testerele cu care s-a venit sa nu fi aratat toate erorile (2 testere diferite au gasit 0 ERORI) si un tester BMW sa arate? Multumesc, |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:53 PM |