Sep 30 2008, 12:34 AM
Post
#1
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Scuterul meu de oras GSR600 a primit un fratior mai "mic" pentru drumuri mai lungi, cu carene.
Moasa, din Japonia, dupa nastere a declarat urmatoarele: Se numeste: Kawasaki ZZR1400,2008, 0km, Culoarea: Metallic Midnight Sapphire Blue, Capacitate cilindrica: 1400cc, Putere: 203CP cu Ram Air, Cuplu motor:170Nm la 7500rpm, Capacitate revervor:22L, Greutate: 224kg, Sistem de franare Nissin: Discuri wave race, Furca full reglabila race, Etriere radiale,Placute Race, Asistat fata-spate de ABS, Performante: 0-100: 2,5sec 0-200: 7,1sec Viteza maxima:299(real)km/h (limitat)- nelimitat: putere stock ~360km/h Kawasaki ZZR1400 is the most powerful series production motorcycle in the world at this moment. Si acum,in calitate de tata fericit,va prezint poze cu fatul, de la maternitate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si ceva actiune cu el: Prezentare: http://www.youtube.com/watch?v=o-vMMei4WhA Top Speed: http://www.youtube.com/watch?v=m-XiouPyk6E -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() |
|
|
|
![]() |
Jun 9 2009, 01:15 PM
Post
#2
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Data:Iunie2009
Orele:12.03PM-22.37PM Obiective:Rodare cauciucuri,plimbare,antrenament cu mobra,poze si masa. Km tura efectuati:621 Km generali Brontozaur:5130 Consum mediu:7.7% Vremea:Frumoasa, cu putini nori la malul marii. Traseu:Bucuresti,A2,Fundulea,Lehliu,Fetesti,Cernavoda,Constanta,Mamaia,Navodari, Constanta,Olimp,Neptun,Vama Veche,Constanta,Cernavoda,A2,Bucuresti (dus drumul vechi,intors drumul nou) Traseu intors: (A2-Buc,cu 60 de km drum "national",agomerat vineri seara):Record personal ca si timp,cu 6min oprire alimentare pe drum. Viteza de croaziera:190-200km/h si 220-240 km/h la intoarcere (constant,in afara de localitati), cu varfuri de 250km/h+ si in limitare. Concluzii: Noile gume(MICHELIN Pilot power 2CT) sunt extrem de aderente pe flancuri,iti dau siguranta(fata de cartoanele BT014 stock),profilul lor(Delta)este foarte ciudat primii km(se apleaca mobra singura efectiv)dar dupa aceea,natural,te adaptezi(la bine repede),dar nici guma noua nu face fata de multe ori la gaz din scurt,dand semne de ezitare uneori(cuplul ucigator). La drum este extrem de fun si "amuzant",cum prinzi o MICA bresa,depasesti,1,3,4 masini,trebuie,mai ales cand depasesti in coloana si ai de repliat in ea,sa ai grija sa NU intre in regim de cuplu (cam de la 7mii de ture) pentru ca e cam hard-core dupa aceea pe decelerare, la repliere,pentru dinamica si traficul din Romania este suficient regimul de lucru in turatie intre 5mii-7mii de ture,pana la 11800rpm ai rest de putere si "joaca". Ceea ce m-a uimit si socat(inca) nu este neeaparat puterea(si scuterul GSR are 100cp la 183kg,dar 62nm,se simte electrica), ci cuplul(170nm!),forta de impingere(cam de la 7mii de ture) efectiv de socheaza,raportul timp-spatiu parcurs devine ne-natural in dinamica, cum te impinge ca un val distrugator,ca o prastie gigantica in detensie,se simte efectiv ca un avion la decolare,imi e greu sa explic real, oricum este ceva unic si socant,ajutat si de o aerodinamica bine studiata. Si acum............ POZE: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
-------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() |
|
|
|
Tytus GSR are un fratior mai "mic" Sep 30 2008, 12:34 AM
CRM112 Sa-ti aduca multe bucurii copilul! Sep 30 2008, 08:17 AM
Ionut foarte tare....sa o stapanesti sanatos si la cat m... Sep 30 2008, 08:32 AM
Gimi sa ai grija de "prichindel" sa-l faci ma... Sep 30 2008, 08:48 AM
BuNu' Este incredibila aceasta motoreta, multi de aici n... Sep 30 2008, 09:48 AM
alex230ro Felicitari asta are 0-200 cat 0-100 compactul
ma ... Sep 30 2008, 12:13 PM
sixx E frumos rau zzr-ul lui Tytus.
Eu deocamdata rama... Sep 30 2008, 12:25 PM
xox QUOTE (Tytus @ Sep 30 2008, 01:34 AM) Top... Sep 30 2008, 02:23 PM
florin83 Marfa!
s-o stapanesti sanatos!
Cum e fata... Oct 8 2008, 03:58 PM
Tytus Va multumesc la toti pentru aprecieri!
Motocic... Oct 27 2008, 11:51 PM
io`s moaaaa... ce scula si-a luat omu' nene ! ... Oct 28 2008, 01:05 AM
Tytus Am mai editat impresiile de sus...si am mai adauga... Oct 28 2008, 10:24 PM
florin83 imi imaginez cum e din ce ai scris.. )
in film me... Oct 28 2008, 09:17 AM
Ionut ce sa mai zici...decat diabolic de iute si de frum... Oct 28 2008, 11:48 AM
Gimi Speechless ! Oct 28 2008, 02:18 PM
Tytus LA MULTI ANI 2009 pentru balaur,plugusorul aduce o... May 11 2009, 08:41 AM
Tytus Advanced circuit free practice day "Alpi... May 28 2009, 09:46 AM
Tytus .... May 28 2009, 09:52 AM
Tytus ....
Will continue May 28 2009, 10:05 AM
florin83 Frumoase poze!
Cum e pe curbe? May 28 2009, 10:11 AM
Tytus QUOTE (florin83 @ May 28 2009, 11:11 AM) ... Jun 3 2009, 08:57 AM
georgem QUOTE (Tytus @ Jun 3 2009, 09:57 AM) oric... Jun 4 2009, 12:23 PM
Tytus QUOTE (georgem @ Jun 4 2009, 01:23 PM) Ce... Jun 4 2009, 12:43 PM
xox Pozele sunt bune de o reclama, poster ceva la ZZR.... May 28 2009, 03:19 PM
Tytus QUOTE (xox @ May 28 2009, 04:19 PM) Pozel... Jun 4 2009, 01:10 PM
Tytus Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) x... Jun 29 2009, 02:18 PM
CRM112 ...vreau A-ul..... foarte interesant Jun 29 2009, 02:38 PM
Ciupanezu Parcă e OZN acum.
Mişto rău! Jun 29 2009, 07:58 PM
xander Frumoasa rau !!!!!!
zici c... Jul 1 2009, 02:59 AM
Tytus 10x,vor veni si tobele+alte elemente de tuning pen... Jul 6 2009, 12:26 PM
Tytus Modificari de sfarsit de sezon, in cifre seci:
21... Nov 16 2009, 08:50 PM
bartro 425cp?? nici pe autobahn in Germania nu cred ca ... Nov 18 2009, 02:18 PM
Tytus QUOTE (bartro @ Nov 18 2009, 02:18 PM) 42... Nov 24 2009, 01:18 AM
florin83 Si cum e? Niste timpi comparativi nu ai? Nov 18 2009, 04:08 PM
Tytus QUOTE (florin83 @ Nov 18 2009, 04:08 PM) ... Nov 24 2009, 01:31 AM
Tytus Nu am mai scris demult pe aici,s-au mai intamplat ... Oct 4 2010, 03:18 PM
Gimi Uau ce bomba Buteliile din spate par rezervoarele... Oct 4 2010, 08:24 PM
florin83 QUOTE (Gimi @ Oct 4 2010, 09:24 PM) Uau c... Oct 7 2010, 07:48 PM
CRM112 sa ai grija sa nu te rupi!
misto obiectu... Oct 4 2010, 08:52 PM
Ciupanezu Nebunie curată!
S-o stăpāneşti... Oct 4 2010, 09:28 PM
Gimi pai sus daca "da in gol la 230 km/h"....... Oct 7 2010, 09:37 PM
xander nu prea vad rostul la turbina
mai ales ce strazi ... Oct 7 2010, 11:10 PM
georgem Turbina si Nos-ul sunt pentru momente cand nu e ni... Oct 8 2010, 06:22 AM
Tytus Multumesc pentru aprecieri,0-100km/h real si 0-400... Feb 15 2011, 09:37 PM
Ciupanezu Foarte tare! Feb 16 2011, 12:01 PM
alex230ro Bai sa imi ridici statuie ca daca nu luam compact... Feb 16 2011, 12:37 PM
Gimi Cat de repede schimba cutia asta secventiala Feb 16 2011, 07:47 PM
bartro Pe motocicleta oricum poti sa schimbi fara sa folo... Feb 16 2011, 08:38 PM
Tytus http://en.wikipedia.org/wiki/Sequential_manual_tra... Feb 18 2011, 10:30 AM
bartro Daca inteleg bine, nu ai umblat la cutie si doar a... Feb 18 2011, 10:45 AM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st November 2025 - 03:13 PM |