![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Scuterul meu de oras GSR600 a primit un fratior mai "mic" pentru drumuri mai lungi, cu carene.
Moasa, din Japonia, dupa nastere a declarat urmatoarele: Se numeste: Kawasaki ZZR1400,2008, 0km, Culoarea: Metallic Midnight Sapphire Blue, Capacitate cilindrica: 1400cc, Putere: 203CP cu Ram Air, Cuplu motor:170Nm la 7500rpm, Capacitate revervor:22L, Greutate: 224kg, Sistem de franare Nissin: Discuri wave race, Furca full reglabila race, Etriere radiale,Placute Race, Asistat fata-spate de ABS, Performante: 0-100: 2,5sec 0-200: 7,1sec Viteza maxima:299(real)km/h (limitat)- nelimitat: putere stock ~360km/h Kawasaki ZZR1400 is the most powerful series production motorcycle in the world at this moment. Si acum,in calitate de tata fericit,va prezint poze cu fatul, de la maternitate: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si ceva actiune cu el: Prezentare: http://www.youtube.com/watch?v=o-vMMei4WhA Top Speed: http://www.youtube.com/watch?v=m-XiouPyk6E -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Pozele sunt bune de o reclama, poster ceva la ZZR. Serios acu. Minunate. Trebuia sa incerci si un HDR daca aveai trepiedul cu tine. Chiar ar fi un experiment interesant.
In alta ordine de idei mie imi place cum ai ramas pe forum chiar daca ai trecut pe 2 roti si chiar daca nu-s BMW. Faptul ca imparti lucrurile si scrii asa mult si detaliat arata ca ai ramas legat de o pasiune mai veche. Nu stiu poate sunt "biased" in judecata dar imi plac motoarele si mi-e foarte frica sa ma sui pe unul, asa ca traiesc si eu senzatiile prin ce povestesc altii. Si e o incursiune asa pe alta planeta dar tot pe forum pentru BMW. Nu prea reusesc sa explic stiu ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Pozele sunt bune de o reclama, poster ceva la ZZR. Serios acu. Minunate. Trebuia sa incerci si un HDR daca aveai trepiedul cu tine. Chiar ar fi un experiment interesant. In alta ordine de idei mie imi place cum ai ramas pe forum chiar daca ai trecut pe 2 roti si chiar daca nu-s BMW. Faptul ca imparti lucrurile si scrii asa mult si detaliat arata ca ai ramas legat de o pasiune mai veche. Nu stiu poate sunt "biased" in judecata dar imi plac motoarele si mi-e foarte frica sa ma sui pe unul, asa ca traiesc si eu senzatiile prin ce povestesc altii. Si e o incursiune asa pe alta planeta dar tot pe forum pentru BMW. Nu prea reusesc sa explic stiu ![]() Multumesc,ma flatezi,sunt doar un amator entuziast.Trepiedul era mai greu de carat cu mobra+ca depaseam, procentual, scopului initial pentru care am facut "excursia". Detaliile sunt un "defect"personal legat de toate domeniile,nu numai de masini sau motoare,privite asa de altii,pe mine aceasta "boala" ma amuza,ma incarca pozitiv,traiesc si mai intens cu ele si ma ajuta sa vad multe lucruri mai limpede si radical de multe ori,perfectionandu-se in timp. Am ramas pe forum tot dintr-o pasiune(ramasa inca) pentru BMW, daca ma voi intoarce la o masina sport(fata de mijlocul utilitar de trecut iarna de acum,sic totusi) ma voi intoarce tot la un BMW si atunci imi va fii destul de birocratic sa imi fac alt user ![]() Nu te condamna nimeni ca iti este frica de motoare,fiecare face ce doreste si poate cu viata lui, si modul la care o traieste,simte si il fericeste, atat timp cat nu implica pe nimeni din jurul sufletului lui,in rest sunt comentarii inutile, ale strainiilor neaveniţi vietii tale ![]() Oricum toata povestea si actiuniile fiecaruia tin de exclusiv de destin,idiferent ce faci tu si cum tii l-ai dorii sa il trasezi in viata,poti sarii toata viata cu parapanta,coarda elastica, sau sa iti dai drumul cu schiuriile de pe varful muntelui,sau sa mergi cu motorul,etc si sa traiesti 100 de ani intensi si fericiti, sau sa mori de o raceala acuta, in clopotul de sticla din casa,unde ai stat si ai crosetat timp de 40 de ani,pe canapea,la tv, in loc sa iti consumi adrenalina si energia negativa in pasiuniile tale,destinul este totul! Un film foarte interesant,pe acelasi concept, cu niste bieti naivi, care au crezut ca au excrocat destinul: Final Destination Ma bucur sincer, ca povestiile(vizuale sau scrise) motociciliistice(total opuse de cele pescaresti si inflorite) iti plac, si ca alienii, de pe cealalta planteta, iti aduc bucurie vizuala si de imaginatie, intr-o monotonie a galaxiei masiniilor ![]() Bafta ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 09:24 AM |