![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
poate cineva sa mi faca niste poze cu furtunele de vacum de la un solex 4a1 ?
pt ca azi mi a adus eugenee12 o capsula d aia d retur, si intradevar dupa spusele lui capsula are tuspic din ala pt vacum.... p real oem insa imi arata acea capsula cu vacum, dar la alt tip de carburator decat 4a1 -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
va multumesc pentru raspunsuri.
aseara am gasit si eu niste manuale pentur 4a1 si inca eram in dubii pana am vorbit cu interceptorul. se pare ca pentru 4a1 nu este nevoie de acel vacum la valva de retur eu am o valva de retur de la eugen care are vacum...si ma gandeam ca a mea o fi defecta ![]() pun mai diseara aici si manualele...poate o mai fi cineva care are nevoie -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:03 PM |