![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
poate cineva sa mi faca niste poze cu furtunele de vacum de la un solex 4a1 ?
pt ca azi mi a adus eugenee12 o capsula d aia d retur, si intradevar dupa spusele lui capsula are tuspic din ala pt vacum.... p real oem insa imi arata acea capsula cu vacum, dar la alt tip de carburator decat 4a1 -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
ai dreptate interceptorule....
voiam doar sa vad cien se simte.... oricum si eu am sarit peste sonda aia...nu i pb... asta pana i lipesc ceva acolo dar altceva ma roade... este o capsula metalica in care intra furtunul de la pompa de benzina . apoi are 2 iesiri...una spre carb si una e retur. am inteles ca acea capsula trebuie sa aiba si ea un furtun de vacum...si nush udne sa l pun.... penmtru ca cea d p masina nu are, iar acum am primit una oke de la eugene e12 -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 06:36 PM |