![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am nevoie de sfatul cuiva care se pricepe sau s-a comfruntat cu probleme ale carburatorului la BMW (am un BMW 316 din 1983)
In primul rand nu vrea sa porneasca dupa ce a stat o noapte sau mai mult afara(sau daca porneste porneste f greu,dupa ce-i omor electromotorul si bateria cateva zeci de minute). Cat timp ii dau la automat, motorul nu da nici cel mai mic semn ca ar arde ceva, ca ar vrea sa porneasca; se aude doar motorul invartit de electromotor. Am banuit ca nu-mi baga pompa benzina si ca trage aer pe undeva---n-a fost asta,pompa functioneaza perfect. Am presupus apoi ca mi se evapora sau pierde pe undeva benzina din carburator si-mi raman cuiele ponto(cred ca asa se scrie) blocate---am desfacut carburatorul si ambele "rezervoare"erau pline. Daca in timp ce vreau s-o pornesc si motorul se invarte sec, cum am mai spus, scap cateva picaturi de benzina in camera carburatorului, masina incearca sa porneasca ceea ce m-a determinat sa cred ca problema este carburatorul care nu-mi da benzina in camera principala si asta m-a facut sa eluimin de pe lista eventualilor"vinovati" aprinderea(in plus ,dupa ce porneste o data,indiferent daca-l las sau nu sa se-ncalzeasca, a doua oara porneste normal,chiar la sfert de cheie. In sfarsit, dupa ce-mi bag nasul prin carburator si-i verific una-alta:sa nu fie blocat cuiul ponto,sa aiba benzina in "rezervoare"..., daca montez carburatorul la loc,fara sa umblu practic la nimic,masina ca printr-o minune porneste. Nu mai stiu ce sa-i fac.Ma depaseste problema.Zici ca-i posedata. -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Pai daca nu iti functioneaza acea bobina si nu iti inchide claceta ceea atunci cand masina este rece ea nu va porni ca nu va avea suficienta benzina,in momentul in care se inchide acea clapeta se mareste depresia in tre clapeta si pistoane si atunci vine mai multa benzina ,asta ca sa iti faci o idee .
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 07:15 AM |