![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am nevoie de sfatul cuiva care se pricepe sau s-a comfruntat cu probleme ale carburatorului la BMW (am un BMW 316 din 1983)
In primul rand nu vrea sa porneasca dupa ce a stat o noapte sau mai mult afara(sau daca porneste porneste f greu,dupa ce-i omor electromotorul si bateria cateva zeci de minute). Cat timp ii dau la automat, motorul nu da nici cel mai mic semn ca ar arde ceva, ca ar vrea sa porneasca; se aude doar motorul invartit de electromotor. Am banuit ca nu-mi baga pompa benzina si ca trage aer pe undeva---n-a fost asta,pompa functioneaza perfect. Am presupus apoi ca mi se evapora sau pierde pe undeva benzina din carburator si-mi raman cuiele ponto(cred ca asa se scrie) blocate---am desfacut carburatorul si ambele "rezervoare"erau pline. Daca in timp ce vreau s-o pornesc si motorul se invarte sec, cum am mai spus, scap cateva picaturi de benzina in camera carburatorului, masina incearca sa porneasca ceea ce m-a determinat sa cred ca problema este carburatorul care nu-mi da benzina in camera principala si asta m-a facut sa eluimin de pe lista eventualilor"vinovati" aprinderea(in plus ,dupa ce porneste o data,indiferent daca-l las sau nu sa se-ncalzeasca, a doua oara porneste normal,chiar la sfert de cheie. In sfarsit, dupa ce-mi bag nasul prin carburator si-i verific una-alta:sa nu fie blocat cuiul ponto,sa aiba benzina in "rezervoare"..., daca montez carburatorul la loc,fara sa umblu practic la nimic,masina ca printr-o minune porneste. Nu mai stiu ce sa-i fac.Ma depaseste problema.Zici ca-i posedata. -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
asta nu e tot.Nu-mi functioneaza bobina aia de inchide si deschide socul. Stie cineva pe ce principiu functioneaza.In ea intra,printr-o mufa doua fire.Cand e motorul rece,unul din el are + pe el,iar cellalt e neutru.Eu banuiesc ca bobina are doua infasurari, una primeste curent cand motorul e rece prin firul ala,iar pe masura ce motorul se incalzeste,intensitatea curentului prin firul ala va scadea si voi avea curent pe cellalt fir, care se duce in cea de-a doua infasurare si astfel mi se deschide clapeta de soc.
Asa este?Am intuit bine? Oricum,asta e asa... pentru mine;m-ar ajuta totusi sa determin daca bobina primeste semnal corect de pe unde primeste si sa o asez intr-o pozitie corespunzatoare pe o eventuala inlocuitoare. Problema este defapt ca nu gasesc pe nicaieri o astfel de bobina. Unde as putea sa fac comanda pentru ea?Sau nu este nimeni care sa aiba si sa dezmembreze(vanda) un carburator de 316? -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 07:02 AM |