IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Montare motor 1.8is M42, Dupa E36 pe E30
mario.b
post Mar 10 2009, 01:06 AM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Salutare, detin in momentul de fata un E30 coupe din 83 cu motor 2000cm3 si sistem de injectie motronic (la baza a avut jetronic). De curand motorul original a crepat sad.gif el la baza fiind un jetronic dar transformat de mine in motronic. iar firele din mufa instalatiei electrice de la motor modificate dupa noile specificatii.
Acum cu motorul crapat din cauza lipsei acute de ulei si apa, am decis sa imi cumpar un alt motor, m-am gandit, m-am sucit si pana la urma am ajuns la concluzia ca pentru experienta mea 1.8is imi este suficient.
Intrebarile mele vin acum, a mai montat cineva asa ceva pe masina, pentru ca motorul provine de la un E36, daca gaseam versiune dupa E30 il montam pur si simplu fara sa mai intreb. Vreau sa intreb daca trebuie sa modific ceva major la tampoanele de motor sau cardan sau pur si simplu mi se potrivesc cele de pe E36. Inca nu am incercat sa vad daca , cardanul se potriveste (prima parte pana in rulment) si nici daca tampoanele ar merge.

Astept cateva sfaturi sau sa imi spuneti daca vine totul la locul lui, daca nu sa incep cu improvizatiile lui Salam.
O seara buna si multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Silviu
post May 29 2009, 01:48 PM
Post #2


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Ce ai mai facut ? Cum decurge proiectul ?

QUOTE
se potrivesc cele de M40 dar nu le recomand pt. ca sunt mai mici si dupa ce ca e baia de ulei mai joasa decat la m20 o sa fie....

Ce recomanzi ? Pe cele de M30 ?


Ce am inteles eu pana acum :

Daca ai pe urs motor M40 si vrei sa pui 1.8is de E36 (M42 ?) schimbi doar motorul (dar pastrezi baia de ulei si sorbul de la fostul motor M40) , poti sa pastrezi cutia de viteze si tampoanele la motor. Corect ?

Dar daca ai motor M40 si vrei sa pui motor 1.8is de E30 (M42 ?) schimbi motorul cu tot cu baia de ulei, dar poti sa pastrezi in continuare suportii motorului M40 si cutia de M40 ?

Alternatorul, demarorul, ambreiajul se potrivesc de la M40 la M42 ?

E vreo diferenta sesizabila intre M42 si M44 ? :S

M40:


Motorul M42 pe E30 :



Motorul M44 este asta :




--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 02:41 PM