![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
care sunt simptomele?
am o banuiala.. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Pe langa cele mentionate deja:
Fumul alb (abur) ar putea fi un indiciu, dar pe vremea asta toate masinile scot abur (condens), deci nu este foarte relevant. Mai bine incearca sa "mirosi" putin gazele de evacuare. Daca simti un miros dulceag (specific antigelului, in speranta ca folosesti asa ceva), atunci poti suspecta garnitura de chiulasa. In cazul in care motorul pare OK, urmareste daca ai cumva o pierdere (relativ redusa) de lichid de racire, care nu poate fi explicata printr-o scurgere in exterior. Completari de genul 100+ml la 1000Km sunt suspecte (daca circuitul de racire este in buna stare). De asemenea, desfa, in 2-3 ocazii diferite, busonul de la vasul de expansiune si trege repede pe nas aer din acesta. Daca simti miros de gaze de evacuare, poti suspecta garnitura de chiulasa. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 02:24 PM |