![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-May 09 Member No.: 2,752 Car: E39 Engine: 2.0 150CP ![]() |
Salut
Sunt nou pe acest forum si de curand posesor al unui E39 520 i din 96,cei drept masina am achizitionato la un super pret dar am 2 probleme la ea: 1)Am schimbat uleiul a doua zi cum am luato dar la turatii si viteze mici becul de la ulei palpaie,culmea uneori palpaie si fara cheie in contact,atunci cand masina este oprita,ce poate fi??? 2)Faza lunga nu mi se mai opreste nici daca opresc masina si scot cheia din contact!!! O posbila cauza la care ma gandesc eu ar fi alarma pusa incorect,masina se inchide de pe butonul de deschidere si se deschide dupa butonul de inchidere,in momentul cand opresc si scot cheia din contact masina se inchide in loc sa se deschida,sa fie oare de la aceasta chestie??? Faza este urmatoara nu ma ingrijoreaza asa mult partea electrica cat ma ingrijoreaza problema cu sensorul de la ulei,de ce se aprinde daca eu am schimbat uleiul acum 2-3 zile,sau cum este posibil sa se aprinda fara cheue in contact,s-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme????Orice ajutor este binevenit,multumesc. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
In primul rand.. schimba service-ul, mecanicul, electricianul... da-le niste carti..
In al doilea rand.. cum ai cumparat masina daca ai vazut ca are aceste probleme? E retorica. Dar totusi intreaba fostul proprietar de la ce moment/operatiune au inceput sa apara aceste probleme, si mai ales, daca ele au coincis. Pentru faza lunga: exista relee in masina asta, doar ca trebuie mai multa pricepere, rabdare.. studiu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=25 : piesa 02 - LIGHT AND CHECK-CONTROL MODULE poate contine releele de comanda faruri, sau oricum, problema cu faza lunga poate fi in ea (cred se poate demonta si studia cablajul, releele de pe cablaj) uite si tipurile de relee propriu-zise care exista pe masina: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=25 Ar fi dragut ca la vreun service destept sa fi scos careva relee si sa le fi montat la loc aleator (culori diferite inseamna si functii diferite, gen "make contact" sau "chage-over") Deci. Fa rost de schemele electrice pentru modelul masinii tale, inarmeaza-te cu rabdare, cauta un student la electronica si da-i niste beri pana studiaza si masoara pe masina ta tot ce e cazul. Personal prefer "amatori" care pun mana pe carte si citesc decat "meseriasi" care pleznesc de atata experienta acumulata. Partea cu becul de ulei.. mi s-ar parea ciudat ca acel bec sa mai indice corect atat timp cat el se aprinde si fara cheia in contact. Deci nu m-as lua dupa el. DAR.. sunt sigur ca exista o posibilitate sa poti masura direct senzorul de pe motor (cu mufa scoasa, acesta trebuie sa aibe anumite valori). La service-uri mai rasarite ar trebui sa existe un instrument mecanic de masurat presiunea uleiului (se scoate senzorul masinii si se monteaza senzorul aparatului de masura). Daca problema cu becul de ulei apare relativ usor/repede, atunci s-ar putea monta un "T" in lacasul destinat senzorului masinii si sa ai montat pe motor si senzorul becului si manometrul, astfel sa ai al 2-lea martor la indicatorul din bord.Daca becul se aprinde fara sa vezi o modificare a presiunii pe manometru, atunci e clar ca problema nu e de la motor/ulei, etc. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 02:52 AM |