![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-May 09 Member No.: 2,752 Car: E39 Engine: 2.0 150CP ![]() |
Salut
Sunt nou pe acest forum si de curand posesor al unui E39 520 i din 96,cei drept masina am achizitionato la un super pret dar am 2 probleme la ea: 1)Am schimbat uleiul a doua zi cum am luato dar la turatii si viteze mici becul de la ulei palpaie,culmea uneori palpaie si fara cheie in contact,atunci cand masina este oprita,ce poate fi??? 2)Faza lunga nu mi se mai opreste nici daca opresc masina si scot cheia din contact!!! O posbila cauza la care ma gandesc eu ar fi alarma pusa incorect,masina se inchide de pe butonul de deschidere si se deschide dupa butonul de inchidere,in momentul cand opresc si scot cheia din contact masina se inchide in loc sa se deschida,sa fie oare de la aceasta chestie??? Faza este urmatoara nu ma ingrijoreaza asa mult partea electrica cat ma ingrijoreaza problema cu sensorul de la ulei,de ce se aprinde daca eu am schimbat uleiul acum 2-3 zile,sau cum este posibil sa se aprinda fara cheue in contact,s-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme????Orice ajutor este binevenit,multumesc. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Stiu cazuri in care unii au prapadit motoare pentru ca au tot umblat la senzor sa se stinga, cand el defapt isi facea datoria. Nu inteleg cum si-a dat seama electricianul ce e cu motorul, n-am vazut multi care sa fie si mecanici. Imposibil sa nu existe o metoda sigura de a verifica presiunea uleiului la motor, ca sa fii linistit. E doar un sfat.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 01:55 PM |