![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-May 09 Member No.: 2,752 Car: E39 Engine: 2.0 150CP ![]() |
Salut
Sunt nou pe acest forum si de curand posesor al unui E39 520 i din 96,cei drept masina am achizitionato la un super pret dar am 2 probleme la ea: 1)Am schimbat uleiul a doua zi cum am luato dar la turatii si viteze mici becul de la ulei palpaie,culmea uneori palpaie si fara cheie in contact,atunci cand masina este oprita,ce poate fi??? 2)Faza lunga nu mi se mai opreste nici daca opresc masina si scot cheia din contact!!! O posbila cauza la care ma gandesc eu ar fi alarma pusa incorect,masina se inchide de pe butonul de deschidere si se deschide dupa butonul de inchidere,in momentul cand opresc si scot cheia din contact masina se inchide in loc sa se deschida,sa fie oare de la aceasta chestie??? Faza este urmatoara nu ma ingrijoreaza asa mult partea electrica cat ma ingrijoreaza problema cu sensorul de la ulei,de ce se aprinde daca eu am schimbat uleiul acum 2-3 zile,sau cum este posibil sa se aprinda fara cheue in contact,s-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme????Orice ajutor este binevenit,multumesc. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E stricat senzorul de ulei din baie.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-May 09 Member No.: 2,752 Car: E39 Engine: 2.0 150CP ![]() |
E stricat senzorul de ulei din baie. Astazi am dus masina la un electrician auto,in prima faza s-a uitat l-a ea si a zis ca ma rezolva cu faza lunga,a zis sa vin peste 3 ore,cand sa ma duc sa o iau ma suna si imi spune ca nu e de la ce a crezut el si anume de la nus ce relee,cica asta nu are releu si ca este totul electronic,imi zice ca vrea sa o puna pe tester sa vada ce erori ii da,si chiar eram si eu curios sa vad care e faza cu uleiul,zis si facut diagnostic complet...ma suna peste vreo 3 ore si imi zice,la motor nu are probleme,in afara de pompa litometrica sau cum ii zice cica nu indica bine benzina,dar pe partea electrica-electronica cica masina e varza,2 pagini cu erori i-a dat,printre care stergatoare nu au decat o singura viteza,faza lunga nu se stinge nus ce dracu prin computer,etc etc,enspe mii de probleme electronice,toate bune,ma suna sa ma duc sa iau masina,intre timp eu am placat la buc(sunt student,s.a.m.d,aici stau)sun un tovaras sa se duca sa ia masina si ala ma suna cand a plecat de acolo ca nu mai merge clima,nu se mai aprinde nimic,il sun pe electrician bai nene ce si cum,omu tare in clanta ca asa i-am duso nu merge,cum dracu nu stiu... Prietenul asta al meu s-a intors si l-a pus pe ala sa umble din nou,ala o tine una si buna ca nu merge clima ca e defect nus ce modul draci laci,si cand colo desteptu uitase sa puna sigurantele la clima,deja vedeam stele verzi,oricum m-am mai linistit putin pentru ca nu era nimic grav la motor,cat despre partea electronica dumnezeu cu mila.... Ciupanezu faza este ca sensorul de ulei tot se aprinde sa fie el stricat sau sa fie din cauza problemei electronice????Multumesc tuturor care mau ajutat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 01:16 AM |