![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-May 09 Member No.: 2,752 Car: E39 Engine: 2.0 150CP ![]() |
Salut
Sunt nou pe acest forum si de curand posesor al unui E39 520 i din 96,cei drept masina am achizitionato la un super pret dar am 2 probleme la ea: 1)Am schimbat uleiul a doua zi cum am luato dar la turatii si viteze mici becul de la ulei palpaie,culmea uneori palpaie si fara cheie in contact,atunci cand masina este oprita,ce poate fi??? 2)Faza lunga nu mi se mai opreste nici daca opresc masina si scot cheia din contact!!! O posbila cauza la care ma gandesc eu ar fi alarma pusa incorect,masina se inchide de pe butonul de deschidere si se deschide dupa butonul de inchidere,in momentul cand opresc si scot cheia din contact masina se inchide in loc sa se deschida,sa fie oare de la aceasta chestie??? Faza este urmatoara nu ma ingrijoreaza asa mult partea electrica cat ma ingrijoreaza problema cu sensorul de la ulei,de ce se aprinde daca eu am schimbat uleiul acum 2-3 zile,sau cum este posibil sa se aprinda fara cheue in contact,s-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme????Orice ajutor este binevenit,multumesc. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Incearca si baga si un aditiv in ulei.10w60 este un ulei bun.Cam cati km are motorul?Verifica sonda de ulei sa nu fie crapata si sa nu piarda ulei pe acolo.Am intalnit problema asta la multe masini si dupa schimbarea sondei nu au mai fost probleme.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
deci dupa cum ai descris tu problemele, eu zic ca nu e nimik pt care sa iti faci probleme..daca chiar ai avea probleme cu uleiul atunci becul ar fi tot timpul aprins....deci parerea mea e sa mergi la un electrician adevarat sa vezi ce probleme ai!
probabil ai un scurt acolo si de aceea iti face figuri si faza lunga si inchiderea centralizata. -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
deci dupa cum ai descris tu problemele, eu zic ca nu e nimik pt care sa iti faci probleme..daca chiar ai avea probleme cu uleiul atunci becul ar fi tot timpul aprins....deci parerea mea e sa mergi la un electrician adevarat sa vezi ce probleme ai! probabil ai un scurt acolo si de aceea iti face figuri si faza lunga si inchiderea centralizata. Dupa spusele lui, becul s-a aprins in momentul in care a pus un ulei mai subtire si dispar cand tureaza masina. De aici 99% sanse ca sa aiba probleme cu presiunea la ulei. Are si probleme cu partea electrica, dar ele nu exclud eventuale probleme la motor. Daca becul ar sta tot timpul aprins n-ar mai avea presiune deloc si nu ar mai face multi km. Sunt de parere ca ar trebui sa treaca neaparat pe la un mecanic. Si asta cat de repede. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 21-May 09 Member No.: 2,752 Car: E39 Engine: 2.0 150CP ![]() |
Dupa spusele lui, becul s-a aprins in momentul in care a pus un ulei mai subtire si dispar cand tureaza masina. De aici 99% sanse ca sa aiba probleme cu presiunea la ulei. Are si probleme cu partea electrica, dar ele nu exclud eventuale probleme la motor. Daca becul ar sta tot timpul aprins n-ar mai avea presiune deloc si nu ar mai face multi km. Sunt de parere ca ar trebui sa treaca neaparat pe la un mecanic. Si asta cat de repede. Oricum de mers nu mai merg cu masina,masina am luato cu 228 de mii km,toti cati au vazuto au ramas uimiti de cat de bine merge motorul,nu se aude nimic,nu bate nimic,nu scoate pic de fum,merge perfect,doar ca nu scap de faza cu senzorul de ulei. Cand am luat masina fostul propietar mi-a zis ca trebuie schimbat uleiul,ceea ce am si facut,masina era nemiscata din loc de mai bine de 6 luni,dar a pornit si porneste din prima fara probleme,cand am schimbat uleiul era negru negru,am schimbat toate filtrele,etc,In prima zi cand am schimbat am facut vreo 350 km cum masina,in acea zi nu s-a aprins nimic sau poate nu am observat eu,dar nu cred asta,a doua zi am observat faza cu sensorul de ulei,palpaie doar in turatii mici,sau daca apas ambreiajul nu mai palpaie,oricum eu sper sa fie pompa de ulei ca daca nu m-am dus,cat despte partea electrica maine ma duc cu ea la electrician,si cam aici se termina bugetul meu..... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 01:36 AM |