![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu am vrut sa o las ca moara pt ca eu inca o consider o masina foarte buna.
vali nu a vrut sa stie ca pleaca la remat asa ca am facut in asa fel incat sa ramana la mine. soo inca nu stiu ce an este:PP nici nu conteaza......... 524 td de state geamuri el toate trapa el servo scaun soer electric aer cond aproape complect:PP mici chesti de facut la directie amortizoare spate putine retusuri estetice ......jantele nu s ale mele ......motorul toarce cat poate d ebine pt un diesel.........am dat comanda de filtre ulei curea distributie...........masina este a lu taica miu dar o sa o mai iau si eu pt simplul fapt ca este diesel ![]() cu ocazia asta multumesc vali....... si sper sa vand dacia lu taica miu ca mi strica reputatia.........cu cotetu li:PP -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
masina o luase pe cai gresite....soo am schimbat puntea spate amortizoarele si arcurile ..am pus punte cu discuri de pe un 528 ..franeaza excelent nu mai scartaie nu mai troncane spatele ca erau bucsile spate varza...este alta masina....zilele astea schimb toti pivotii si bcsile fata..si cam am terminat cu capitolul tehnic la ea...
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:13 PM |