![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
albastru lovit pe ici .colo.
simplu ...uratelll spre cazan si am inceput disc de ambreaj nou .flansa cardan. nou.placa presiune sh pivoti mici mari noi bielete directie noi .bielete antiruliu noi cabluri frana mana noi saboti frana mana noi ulei ,filtru amortizoare cu tija groase sport arcuri albastre spate arcuri rosii punte 325 spate si fata si dupa aia interiorul care e cam defect,,, am spalat 2 ore la cutie..ca era groaznic de murdara 318 i m 10 nu stiu ce an e ...si nu ma inter prea tare imi trebuie interior mai ca lumea stopuri spate si o bara fata mai aratoasa...ca asta e cam stramba .. sper sa l scot din starea de cazan..si sa fie doar un ursulet tehnic beton si mai putin aratos.. This post has been edited by INTERCEPTOR: May 8 2009, 11:08 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
manule am eu pe acasa de la o alta masina 2 radiatoare de m10, una bucata cutie de viteze tot de m10. daca te cuafeaza..... nu de alta dar la mine stau in masina si ocupa locul aiurea.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 07:06 AM |