![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 12-December 08 From: Cluj-Napoca Member No.: 2,394 Car: E 39 Engine: 2.0 136CP ![]() |
Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Dintr-o dată toate ceasurile de la bord cu excepţia vitezometrului "au căzut".Am schimbat siguranţa,ele au īnceput să funcţioneze dar ulterior "au căzut" din nou īn momentul īn care semnalizam stānga.Am schimbat din nou siguranţa,au funcţionat iarăşi,dar cānd am semnalizat stānga .......şi tot aşa.Ce poate fi oare? Probabil ai vreun cablu dezizolat care face contact cu caroseria si face "masa" atunci cand semnalizezi. Verifica si tu cablurile care duc la semnalizare, precum si releele din cutia cu sigurante - le scoti pe rand, le cureti cu o carpa uscata si aspiri de praf locul in care stau ele. Mai departe,nu pot sa te ghidez:( sper sa te fi ajutat un pic This post has been edited by sebaa: May 7 2009, 01:22 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 11:37 AM |