IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> rateuri in carburator. de ce?
edutxu
post Sep 3 2008, 07:00 PM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



d cand a inceput sa se raceasca nu mi mai tragea masina...pana azi cand am scos bujiile si le am curatat nitel...d fapt am pus altele smile.gif)...masina trage de rupe dar am rateuri in carburator...si din cate am vazut eu mai exact intr- o camera mica...nu in ambele...iar cea unde da rateuri e si nitelus afumata....:-??


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
edutxu
post May 5 2009, 09:23 PM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



scriu tot aici, ca e enervat sa facem mult off topic...
azi am dat jos carb pt ca baga prea multa benzina.
am scos tot d p el, l am spalat cu diluant si apoi carburol de la policolor in cutie metalica, pt ca am inteles ca e cel mai bun, suflat bine si lasat la uscat.
am gasit un jigler de are(pp ca asa se cheama) care avea, de fapt nu mai avea origul ala de cauciuc de loc,opritorul(carligul care nu lasa sa se deschida camera mare la benzian si care e controlat de soc, era intepenit si multa mizerie tongue.gif
maine urmeaza sal montez, dar....
furtunele de vacum sunt varzezx; am gasit p la mine prin magazin cam 1m de furtun de vacum beton, dar cienva mi a zis ca are diametrul interior cam mic; conteaza asta? unsure.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 06:42 PM