![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Daca nu m-am exprimat prea ortodox,e vb de teava aia aplatizata care pe furtunul dintre termostat si cotul de jos al radiatorului.e pusa ca sa aiba loc acolo a am incercat furtun si nu incape de celelalte acareturi de pe acolo...
poze: This post has been edited by db85amd: Apr 29 2009, 10:39 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
manule daca nu ma insel am eu de pe fostul mmotor care a bubuit, si am si un bord vechi care cauti tu pentru alea portocalii. ma uit astazi dupa ele dar in caz ca gasesti tu in alta parte vezi ca trebuie sa aiba pe teava sudata si un fel de saiba sa o poti prinde de blocul motor ca sa nu cada pe fulii.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 10:27 AM |