![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Salut, am probleme cu masina, mai demult am observat urme de ulei pe furtunele de la filtrul de aer, dar cum nu prea am mers cu masina nu i-am acordat atentie, zilele astea a mers fratimiu cu ea mai mult si eu putin si mi s-a parut ca trage mai greu, se simte mai greoaie, am adus-o la servici sa o desfacem, inca nu am desfacut filtrul de aer, dar se vede pe la carcasa filtrului de aer ca e plin de ulei, care ar putea fi cauza?
L.E. : e vorba de un e28 cu motor M20, 2.0 din 1982 This post has been edited by enucos: Apr 27 2009, 07:53 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
mai jos pun o poza cu motorul, sa se vada unde e filtrul;
filtrul e curat, o sa verific si bujiile, daca sta masina mult care piesa e probabil sa pice mai repede? bujii, debitmetru (care oricum cred ca e praf), apriderea? nu am observat sa pape ulei, in zilele trecute s-a mers cu ea vreo 500-700 km si nu a scazut uleiul, o sa-l mai verific odata cand ajung acasa sa fiu sigur, dar nu da cu fum albastru. in alta ordine de idei: masina sta ca o barca, adica lasata de spate si ridicata de bot, credeti ca e o idee buna sa-i pun inaltatoare sau mai bine ii schimb arcurile, amortizoarele le-am schimbat acum un an si ceva, si am facut vreo 3.000 de km de atunci, deci nu cred ca alea s-au stricat, cauciucurile sunt putin mai mari pe spate decat pe fata, deci nu poate fi din cauza lor. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 06:56 PM |