IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> curge motorina .....
Robertino
post Apr 13 2009, 01:48 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 7
Joined: 12-April 09
Member No.: 2,668
Car: e34 525 tds
Engine: 2.5 143 cp



Sal am un bmw e34 525 tds 1994 touring l-am cumparat nu demult. Am o problema ii curge motorina si nu prea-i dau de capat. Azi a venit un vecin dealmeu si mi-a gasit un furtunas care cica zice el ar fi o improvizatie acolo. E furtunasul care asigura surplusul... cel care a avut masina l-a infundat cu un holshurub ca sa numai curga banuiesc....ideea e ca ala nu duce nicaieri sad.gif nu am gasi nicaieri unde ar putea fi bagat voi ce ziceti oare ce poate fi cu acel furtunas.

Am schima furtunasee de tur-retur la injectoare dar asta vine de undeva de la injectorul 5-6 si era bagat holshubul ideea e ca curge fiindca ala numai tine acolo bine si ma gandeam ca poate-l inlocuiesc si eu sa numai curga. alte locuri nu am mai vazut unde sa curga. Ce ziceti ce poate fi ??? Ce este acest furtunas care cica este surplusul este o buba mare.. sa-i pun si eu un dop? Unde merge ?? sau este acolo asa improvizat aiurea.

In alta ordine de idei masina porneste la cheie dar tot imi moare motorul cand se incalzeste nu tot timpul are el momentele lui. Am si o prolema la baterie ca nu incarca alternatorul bine bateria si ma gandeam ca si de la aia sa moara motorul fiindca nu ar alimenta sau nu ii da suficient curent. Ce poate fi ce ziceti? masina in rest e ok merge brici.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
tomado e28 owner
post Apr 13 2009, 05:19 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma biggrin.gif
E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta smile.gif
LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers.

This post has been edited by tomado e28 owner: Apr 13 2009, 05:23 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robertino
post Apr 22 2009, 07:12 AM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 7
Joined: 12-April 09
Member No.: 2,668
Car: e34 525 tds
Engine: 2.5 143 cp



QUOTE (tomado e28 owner @ Apr 13 2009, 06:19 PM) *
Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma biggrin.gif
E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta smile.gif
LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers.



Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva..smile.gif si si se-aude ceva barait zici ca porneste centrala..!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Apr 22 2009, 05:30 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



QUOTE (Robertino @ Apr 22 2009, 08:12 AM) *
Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva..smile.gif si si se-aude ceva barait zici ca porneste centrala..!


Daca se decupleaza atunci iti taie motorina la pompa de injectie si iti moare motorul. Cauze: contacte imperfecte sau electrovalva defecta. La mine a trebuit sa schimb contactul cu cheie al masinii pentru ca era foarte uzat si imi taia des contactul la electrovalva. Daca pui electrovalva pe direct si nu mai face figuri, atunci problema e in instalatie. Daca face in continuare trebuie schimbata (daca o pui pe direct e o treaba provizorie si nu mai poti opri masina de la cheie tongue.gif ). Asta daca intr-adevar electrovalva e problema ta... Detaliaza treaba cu baraitul...
Daca stii vreun mecanic sa se priceapa cat de cat, n-are rost sa faci experimente. Tot timpul se poate ajunge si mai rau laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th July 2025 - 08:07 AM