![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 12-April 09 Member No.: 2,668 Car: e34 525 tds Engine: 2.5 143 cp ![]() |
Sal am un bmw e34 525 tds 1994 touring l-am cumparat nu demult. Am o problema ii curge motorina si nu prea-i dau de capat. Azi a venit un vecin dealmeu si mi-a gasit un furtunas care cica zice el ar fi o improvizatie acolo. E furtunasul care asigura surplusul... cel care a avut masina l-a infundat cu un holshurub ca sa numai curga banuiesc....ideea e ca ala nu duce nicaieri sad.gif nu am gasi nicaieri unde ar putea fi bagat voi ce ziceti oare ce poate fi cu acel furtunas.
Am schima furtunasee de tur-retur la injectoare dar asta vine de undeva de la injectorul 5-6 si era bagat holshubul ideea e ca curge fiindca ala numai tine acolo bine si ma gandeam ca poate-l inlocuiesc si eu sa numai curga. alte locuri nu am mai vazut unde sa curga. Ce ziceti ce poate fi ??? Ce este acest furtunas care cica este surplusul este o buba mare.. sa-i pun si eu un dop? Unde merge ?? sau este acolo asa improvizat aiurea. In alta ordine de idei masina porneste la cheie dar tot imi moare motorul cand se incalzeste nu tot timpul are el momentele lui. Am si o prolema la baterie ca nu incarca alternatorul bine bateria si ma gandeam ca si de la aia sa moara motorul fiindca nu ar alimenta sau nu ii da suficient curent. Ce poate fi ce ziceti? masina in rest e ok merge brici. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma
![]() E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta ![]() LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers. This post has been edited by tomado e28 owner: Apr 13 2009, 05:23 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 7 Joined: 12-April 09 Member No.: 2,668 Car: e34 525 tds Engine: 2.5 143 cp ![]() |
Salut. Daca e la fel ca si la M21 2.4td, atunci pe circuitul de surplus ai 5 furtune subtiri de legatura intre injectoare, la injectorul 1 ai un furtun mai lung ce duce surplusul in pompa iar la injectorul 6 (cel mai apropiat de parbriz) ai furtunul de legatura cu injectorul 5 si inca un furtun ce nu duce nicaieri si nici nu trebuie sa duca. Si eu l-am infundat tot cu un surub legat bine cu sarma ![]() E intr-adevar o problema cu furtunele respective. In cazul in care sunt uzate cedeaza in timp si te trezesti cu balta de motorina sub ea, fara a se simti ceva in mers, in afara de mirosul de motorina. Trebuie sa vezi exact care e spart (unde e injectorul umed) si sa-l inlocuiesti. Apoi stergi cu ceva, pornesti si nu are voie sa mai apara motorina pe sau in jurul injectorului. Bafta ![]() LE: la diesel se opreste motorul din cauze ce tin de sistemul electric doar daca ti se decupleaza electrovalva in mers. Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Daca se decupleaza ce se intampla??? ptr ca simptomele sunt astea care le zici tu.. nu moare motoru cu totul...ci pur si simplu mi se decupleaca electrovalva.. ![]() mergi bre la un mecanic si ai rezolvat solutia.... te uiti bine la ce face el si inveti si tu.... asa daca te uiti la ea si doar constati ce are, dar nu ia p nimeni care s ti dea cu keia de 22 peste degete degeaba... iti zic din propria experienta de kopkil idiot si stresant p care am avut o ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 02:09 PM |