![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu imi mai merge vitezometrul si econometru.. :crybaby:
am fost la munte si pe drum s-au oprit brusc... cand schimb vitezele acul de la econometru se duce in stanga (spre 0 si apoi se duce la maxim si acolo sta) pe langa asta mai am probleme cu indicatorul de la temperatura apei.. am cazut cu masina intr-un parau la munte.. ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am fost sa-mi arunc un ochi la masina..
![]() m-am dus sa controlez ceasurile de bord si am dat peste alte chestii.. ![]() a pornit din a 5-a cheie.. cred ca am i pb la electromotor. cand dadeam la cheie se auzea ca un fel de scurt la electromotor si nu invartea. am miscat putin firele pe acolo si a pornit. odata cu pornirea am descoperit alta pb. rasufla tobele grav. iesea fum de la tobe pe la motor. cred ca din cauza asta imi merge asa urat, nu de la fise.. cred ca problema cu ceasurile am rezolvat-o partial. mufa care intra in pompa de apa era scoasa. (aia indicat temperatura motorului, nu?) n-am mers cu masina sa vad daca urca temperatura.. o sa aflu mai pe seara cand o sa ies cu ea.. sigurantele sunt ok.. mufa din diferential e bagata bine acolo si nu sunt semne de lovituri.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 04:09 AM |