![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 20-February 09 Member No.: 2,548 Car: E36 Engine: M40 1,8 113 ![]() |
am si eu o intreebare :
am vazut un topic in care spunea ca a schimbat esapamentul cu o singura teava renuntand chiar si la catalizator ,acum vreau sa va intreb eu daca as face si eu acelasi lucru banuiesc ca v-a trebui sa montez si sonda lamda pe acea teava??? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am prieten care a facut asa ceva la motor 16 .nu scoti decat catalizatorul si pui in locul lui teava....sonda ramane acolo...si finala nu ti recomand sa o scoti...oricum mare lucru nu va f dar presupun ca este sesizabil cel putin asta spune el......pt ca scoaterea catalizatorului eventual si a tobei intermediare it va da x la suta din puterea motorulu caare oricum nu este mare...dar ceva cuplu si viata in ture mari banuiesc ca va avea....sper ca nu pui teava din cap in coada
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 07:01 AM |