![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
||||||
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Acum pot scrie si eu in aceasta rubrica
In urma cu o saptamana am reusit sa-mi iau masina dupa care tanjeam de ceva vreme ![]() ![]() ![]() Sper sa va placa ![]() ![]() This post has been edited by adi.dima: May 8 2008, 12:14 PM |
|||||
|
||||||
![]() |
![]() ![]()
Post
#2
|
||||||||||||||
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 10-April 08 From: Bucharest Member No.: 1,579 Car: E34 Engine: M50 2.5 200cp ![]() |
Ca sa mai aduc si eu topicul asta prin randul celor vii si sa nu para ca am incetat sa-i mai aduc imbunatatiri IX-ului, mai postez cateva poze cu ce i-am mai facut
![]() "Noul" de aceasta data s-a materializat in lucruri pur estetice precum: Ingerasi de la DEPO, embleme ALPINA, un mic toutch la stopuri bla bla.. Nu in ultimul rand, unul dintre cele 9000 de e34 IX facute, a primit unul dintre cele 5000 de interioare HighLine ever made. Full electric, incalzit fata spate, reglaje lombare la sofer si pasager, frigider, reglaj electric al scaunului de la pasager din spate, pernite pentru suportul picioarelor in spate, masute luminate de mahon si inca ceva la care am renuntat insa, reglaj electric al banchetei spate ![]() PS. mai am putin de lucru la consola centrala (o sa revin cu poze si cu ea cand o fi gata). in rest.. enjoy ![]() |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 06:43 PM |