![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Se simte pe circuit, altfel in mers normal, n-are ce sa imbunatateasca si sa simti. Hai sa zicem ca in solicitari extreme pot aparea flexiuni de ~1mm ale partii frontale (ce e peste e inadmisibil, mai ales la BMW - ca doar nu e din plastilina). Diferenta aia e greu de simtit, dar probabil ca bara ajuta cumva, chiar si pentru ala 1 mm - chiar daca tu ca sofer nu o simti. Exista un articol pe tema asta, facut de un pilot de teste pe un E30 si concluzia a fost ca nu ajuta la absolut nimic... dar nu-l mai gasesc acum. Sa nu cumva sa va luati modele cu balamale, daca optati pentru.
Pe de alta parte, chiar daca nu face nimic in uzul zilnic, da bine cand ridici capota. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th August 2025 - 09:35 AM |