IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> 2000cc>>>2300cc?, se poate?
lucian
post Mar 19 2009, 04:33 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



asadar, dilema e urmatoarea:
pe un bloc m20 se pot monta pistoane si arbore de pe un 2300?
dupa capu' meu ar trb. sa mearga. dif. de cilindree ma gandesc ca rezulta din cursa mai mare a pistonului.
s-ar putea sa ma insel si sa fie alezajul mai mare la 2.3
e vb. pana la urma de 300 cc-3 cesti mici de tuica blink.gif
a facut cineva vreo manareala de genul asta? poate de 3200 la 3500
parca pe blocul de m30 scrie 3.2/3.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
316i
post Mar 20 2009, 01:29 AM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Toate 2.0 dupa '88 sunt Motronic 1.1 si 1.3


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 20 2009, 10:20 AM
Post #3


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(316i @ Mar 20 2009, 01:29 AM) *
Toate 2.0 dupa '88 sunt Motronic 1.1 si 1.3

da, dar nu mai sunt 2.3 dupa '88 smile.gif (de fapt dupa '85 nu s-a mai facut 2,3 .. de cand a fost bagat 2.5)


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 07:17 PM