![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
asadar, dilema e urmatoarea:
pe un bloc m20 se pot monta pistoane si arbore de pe un 2300? dupa capu' meu ar trb. sa mearga. dif. de cilindree ma gandesc ca rezulta din cursa mai mare a pistonului. s-ar putea sa ma insel si sa fie alezajul mai mare la 2.3 e vb. pana la urma de 300 cc-3 cesti mici de tuica ![]() a facut cineva vreo manareala de genul asta? poate de 3200 la 3500 parca pe blocul de m30 scrie 3.2/3.5 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
la jetronic 2,0 intra sa schimbi pistoanele arborele bielele etc. de la 2,3 la fel cum la M10(E21) 315 poate fii facut 316 una dintre variante de motor M10 care a avut pistoane de mai multe diametre, sau 316 poate fii facut 318...diametrul e acelasi alezajul difera, cursa...dar nu stiu daca o sa simti diferenta de putere la urs...2,3 a fost si injectie mecanica k-jetronic parca trag mai bine ca l-jetronic...schimbi pistoanele,arborele etc. si partea de injectie...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 06:22 AM |