![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
asadar, dilema e urmatoarea:
pe un bloc m20 se pot monta pistoane si arbore de pe un 2300? dupa capu' meu ar trb. sa mearga. dif. de cilindree ma gandesc ca rezulta din cursa mai mare a pistonului. s-ar putea sa ma insel si sa fie alezajul mai mare la 2.3 e vb. pana la urma de 300 cc-3 cesti mici de tuica ![]() a facut cineva vreo manareala de genul asta? poate de 3200 la 3500 parca pe blocul de m30 scrie 3.2/3.5 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu trebuie alta axa
trebuie schimbat vibrochenul si bielele, in rest totul e la fel axa de 2.5 nu merge la 2.0/2.3 sau invers 2.0/2.3 e jetronik, 2.5 e motronik (vb de M20) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 04:30 PM |