![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
daca are cineva schma electrica de la e21 imi trebuie si mie pls
-------------------- Ride or Die
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
deci am cautat pe net sa aflu ce inseamna combinatia de la mine si ceea ce zicea eugen monopunct........si am gasit asta printre altele: "La injectia monopunct, asa cum se poate deduce si din denumire, exista un singur injector care distribuie benzina la toti cilindrii motorului. Ansamblul corp injector (unde se face amestecul benzina-aer) este montat in locul carburatorului pe galeria de admisie, deasupra clapetei obturatorului intr-un tub cu sectiune variabila specific ajutajelor convergent-divergente prin care amestecul benzina-aer ajunge la cilindri. (Sisteme de injectie monopunct tip Bosch sunt montate si pe autoturismele romanesti Dacia berlina si Nova).
Injectorul creaza un jet conic de benzina care este proiectat pe directia de curgere a aerului cu viteza ridicata. Valorile presiunii la injectia mono- punct sunt foarte mici, de numai 0,1-0,2 Mpa. Desi a fost destul de raspandita, injectia monopunct a fost acuzata de o lipsa a promptitudinii motorului ( de o reactie cu intarziere) la comenzile de accelerare. Injectia monopunct se utilizeaza si in prezent mai ales pe unele motoare de cilindree mica unde utilizarea injectiei multipunct ar fi imprecisa datorita cantitatii prea mici de carburant ce s-ar injecta in fiecare cilindru si care nu ar putea fi controlata prea bine. (La injectia monopunct se injecteaza mult carburant, iar presiunea aerului fiind mica nu-l pulverizeaza suficient si o parte din el se prelinge pe peretii galeriei de admisie si inrautateste procesul de ardere. Apare o pelicula de carburant pe peretii galeriei de admisie la sarcini mari si turatii reduse, datorita distantei mari dintre injector si cei 4 cilindri ai motorului). Acest fenomen are o influenta negativa si asupra consumului. " bine mi-a fost lene sa scot partea exacta ![]() la ce se zice mai sus monopunct = calculator + 1 injector la toate 4 pistoane.........bun dar eu am un calclator + 1 carb dublu corp = ???? eu pe net pe site-uri straine am gasit niste chestii la 320i din 81...cam la ala am gasit ceva asemanator....numai ca din toata injectia pe care o are ala eu am doar mufa de conectare pt diagnostic....si in una din poze ... apare injectia km o stie toata lumea, iar in alta poza apare un model de injectia dar cam diferit....asta sa fie monopunct pacat ca nu pot sa pun pozele ca sunt salvate in adobe si nu stiu km sa le scot de acolo ca va aratam....dar le am printate, deci in concluzie la mine ce draq o fi...vreo mutatie intre carb si injectie =)))))))))))) bine din cate am zis mai sus poate am zis si o prostie nefiind sigur pe mine de asta va intreb p voi daca aveti ceva idei....maine dim sper sa nu uit sa fac poze sa va pun sa vedeti -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 09:41 PM |