![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Salutare, detin in momentul de fata un E30 coupe din 83 cu motor 2000cm3 si sistem de injectie motronic (la baza a avut jetronic). De curand motorul original a crepat
![]() Acum cu motorul crapat din cauza lipsei acute de ulei si apa, am decis sa imi cumpar un alt motor, m-am gandit, m-am sucit si pana la urma am ajuns la concluzia ca pentru experienta mea 1.8is imi este suficient. Intrebarile mele vin acum, a mai montat cineva asa ceva pe masina, pentru ca motorul provine de la un E36, daca gaseam versiune dupa E30 il montam pur si simplu fara sa mai intreb. Vreau sa intreb daca trebuie sa modific ceva major la tampoanele de motor sau cardan sau pur si simplu mi se potrivesc cele de pe E36. Inca nu am incercat sa vad daca , cardanul se potriveste (prima parte pana in rulment) si nici daca tampoanele ar merge. Astept cateva sfaturi sau sa imi spuneti daca vine totul la locul lui, daca nu sa incep cu improvizatiile lui Salam. O seara buna si multumesc anticipat. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Fara aceasta baie de ulei si sorb este posibil sa imi atinga in caseta de directie? te intreb pentru ca am si caseta de directie schimbata cu una de E36 cu servo, a mea crapase. Pentru instalatie o sa am nevoie de ajutorul tau daca se poate pentru ca la combinatiile care leam facut eu era gata, gata sa iau foc.
O sa incerc sa desfac motorul vechi de pe masina si sa dau si cutia jos sa vad ce fel de model este. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 05:12 AM |