![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 67 Joined: 24-November 08 From: Constanta Member No.: 2,355 Car: e30 Engine: m40 1.6 102Cp ![]() |
Am si eu o micutza problema de cand am luat masina, nu se tureaza mai mult de 3700-3800 de ture. Daca ajung la pragul asta, merge motorul in 2-3 pistoane cam 30 de secunde dupa ce o las. E posibil sa fie pompa de benzina? Face un zgomot destul de mare. Ma gandesc ca e posibil sa nu aiba debit destul? Asta o face in toate vitezele si pe liber. Motorul are o bataie la axa cu came, dar nu cred sa fie asta motivul. Poate a mai avut cineva o problema asemanatoare si imi poate da un sfat va rog.
-------------------- ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Da, dar merita diferenta. Sunt totusi 40 CP diferenta, ca sa nu zic de cuplul suplimentar..Il poti omologa fara probleme.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Da, dar merita diferenta. Sunt totusi 40 CP diferenta, ca sa nu zic de cuplul suplimentar..Il poti omologa fara probleme. ...plus ca are distributia pe lant , doua axe cu came , serpisori de evacuare din fabrica etc.... Provine din legendarul motor de urs M.... Daca are omul probleme care il retin el stie mai bine.... Si eu vreau un motor de M5 de E39 dar momentan inghit in sec si ma uit pe mobile.de toata ziua... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th August 2025 - 12:55 AM |