![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 315 Joined: 12-August 08 From: Chitila - Bucuresti Member No.: 1,743 Car: E34 525 24v E28 524 TD Engine: M50B25 M21D24 ![]() |
Nu stiu daca asa e normal sau nu... pe stanga la sofer cand inchid cu cheia incuie toata masina dar cand deschid deschide numai aia (de la sofer) in schimb pe dreapta imi si inchide imi si deschide toata masina... acuma m am tot uitat la relee, motorasele merg ok da nush de ce nu e la fel stanga dreapta... am vazut la butucul din dreapta are atasat un releu chiar pe el in schimb pe stanga e butucul incalzit si are un releu conectat mai sus pe interiorul maneruli usii... Stie careva cum e normal sa fie sau ce ar putea fi defect?
-------------------- E34 525 24v E28 524 TD |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Foarte curios! Si atunci cum detecteaza controlerul inchiderii centralizate ca ai incuiat la sofer? Singura idee care imi vine este ca ar putea sa detecteze curentul indus in fire de slaba miscare a motorasului atunci cand incui, dar e cam futurista chestia asta...
Si in manunchiul de fire spre motoras pleaca 2 fire sau mai multe? Ia mai incearca o chestie, suie-te in masina si incuie usa de la sofer, pe interior, cu pinul ala din partea de sus. Apasa-l asa, scurt si energic si vezi daca se incuie si restul portierelor... -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 315 Joined: 12-August 08 From: Chitila - Bucuresti Member No.: 1,743 Car: E34 525 24v E28 524 TD Engine: M50B25 M21D24 ![]() |
Foarte curios! Si atunci cum detecteaza controlerul inchiderii centralizate ca ai incuiat la sofer? Singura idee care imi vine este ca ar putea sa detecteze curentul indus in fire de slaba miscare a motorasului atunci cand incui, dar e cam futurista chestia asta... Si in manunchiul de fire spre motoras pleaca 2 fire sau mai multe? Ia mai incearca o chestie, suie-te in masina si incuie usa de la sofer, pe interior, cu pinul ala din partea de sus. Apasa-l asa, scurt si energic si vezi daca se incuie si restul portierelor... pleca mai multe fire care intra in motoras...iar daca fac cum spui tu se inchide toata dar nu se deschide decat aia...iar pe dreapta se deschide toata dar nu se inchide decat aia(pe dreapta) ..e data draq inchiderea asta.... o sa ma uit si la unitate e in stalpul din dreapta fata nu? This post has been edited by Adys_m1986: Mar 4 2009, 11:21 PM -------------------- E34 525 24v E28 524 TD |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd July 2025 - 04:23 AM |