![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
am o problema mai veche care revine pe neasteptate.
nu se invarte electromotorul. cateodata nu vrea pur si simplu, parca e inexistent. se intampla mai ales cu motorul cald. l-am dat jos, la un atelier, l-am verificat-totul e ok: bobina noua, carbuni buni. traeba nasoala e ca nu face tot timpul, poate o data la 100 de porniri si nu ma pot duce la electrician in momentul cand ii vin pandaliile. as avea nevoie de cineva sa-mi verifice instalatia electrica, sa fac masuratori. recomanda-ti un meseriaS bun, cu rabdare? merci |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu poate fi si din contact problema?
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
nu poate fi si din contact problema? daca face asa...pot fi mai multe.. dar intai verifica firele cre vin al electromotor sa fie oke...tzapene.... apoi vezi ca la selenoid(bobina) are un contact de cupru...daca ala nu e oke ...poate fi se acolo... dar daca spui ca face cand e motorul cald poate sa fie de la bucsele alea de bronz din capa...bucsa de fapt ca e una singura.... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 06:35 PM |