![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 27-September 08 Member No.: 1,818 Car: e36 Engine: 1.8 ![]() |
Salutare ,
Am patit-o , am inchis masina .... nu are inchidere centralizata si ... am uitat cheile in contact , ce e de facut... stie careva daca se poate deschide cu ceva sau ...? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
La E30 poti forta un pic geamul in jos si bagi o sarma cu un capat facut carlig, in ideea de a prinde pinul din portiera, ala din partea de sus, de incuiere, ca sa-l tragi apoi in sus si sa deblochezi. Pana la urma merge, dar iti trebuie o tona de rabdare si 100 de ajustari la sarma aia pana se potriveste perfect pe ceea ce faci. Oricum dupa faza asta, sarma ajunge un instrument de mare fidelitate!
![]() Nu stiu daca merge si la E36, daca are pinul ala tot asa scos in sus.... Sau, daca nu reusesti, begi o sarma lunga de otel pe geamul din dreapta si pescuiesti cheile din contact. Numai ca geamul trebuie fortat destul de jos ca sa iasa cheile! Prima varianta e pura teorie. A doua este practica reala facuta pe un Opel Calibra. Mai tii minte Iulian, Opelul lui Augustin, acolo la Casa Sindicatelor? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 02:14 PM |