![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa fie clar:NU MAI LUCREZ DUMINICA LA MASINA!!!,ieir m-am chnuit o groaza sa pornesc masina.Azi am fost cu ea la un mecanic de la LAF (ursu rosu)de la garaj si mi-a schimbat instalatia electrica.Am pornit dar nu merge bine motorul pentru ca ptr ca trage aer fals pe langa galerie si chiuloasa;cred ca din cauza faptului ca am chiuloasa pentru carburatie si nu a cazut fix pe orificiile de la chiuloasa (la injectie sunt mai mari orificiile).In sfarsit vad eu ce ii fac ma bucur ca am auzit-o pornind si chiar am mers cu ea.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 07:34 PM |