![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
al meu e28
asta e rechinul meu, mai sunt multe de facut, sper sa reusesc sa-l mentin cat mai mult in viata, si sa ma bucur de el multi ani de acum in colo, deocamdata nu stau preabine cu banii, asa ca nu-mi permit sa mai imbunatatesc ceva la el, dar e ok ca merge ![]() ![]() This post has been edited by enucos: Mar 18 2007, 09:45 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
ii statea bine cu rotile de e 39. pe cat sunt/ 18?
cum se comporta la drum? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
ii statea bine cu rotile de e 39. pe cat sunt/ 18? cum se comporta la drum? pe 17 sunt rotile de e39, si ating in spate, eu nu am mers cu ea cu rotile alea, fratimiu a mers f putin (din militari in berceni). in ianuarie am schimbat toata articulatia fata si bucsele de la amortizoare, si am luat revizia, inca 2 ani fara griji. am reusit si am facut si portbagajul, a iesit mult mai bine decat ma asteptam ![]() urmeaza sa-i fac ceasurile, am gasit pe ebay.de unele, trebuie sa pun pe cineva care stie bine germana sa sune, sa vad care e treaba cu ele, din ce am citit eu ofera un an garantie, trebuie mai intai sa iau seria de la ale mele, sa vad daca se potrivesc. pe urma urmeaza problema cu chederul, pe unde am intrebat au spus ca nu au cheder pentru ea, si nici inima, vad eu cum o rezolv si pe asta. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 12:59 AM |