![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Dupa cum spune si titlu....a murit dintr-o data....merge doar pe vit 4....curios e ca am pornit masina si am umblat la comutator si mergea, dar pana am ajuns la birou nu mai mergea decat pe vit4....trebuie schimbat sau il rezolv altfel?
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
motorul... poti incerca sa-i ungi lagarele cu vaselina, vezi daca are efect. Daca jocu-i prea mare, nu ajuta. Caz in care cauti alt mlotor, ca n-am auzit pe nimeni sa fi reparat unul. Desi nu-i exclus, poate ca se pot schimba bucsile.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP ![]() |
motorul... poti incerca sa-i ungi lagarele cu vaselina, vezi daca are efect. Daca jocu-i prea mare, nu ajuta. Caz in care cauti alt mlotor, ca n-am auzit pe nimeni sa fi reparat unul. Desi nu-i exclus, poate ca se pot schimba bucsile. sal, am reusit eu cu tat-miu sa reparam unul, a fost destul de complicat, daca-l desfaci, sa nu cumva sa strunjesti colectorul, eventual doar putin de tot cu un smirghel fin, k io l-am bagat pe strung sa-i iau ''putin'' gradul de uzura !!MARE GRESEALA!! am ramas fara cateva liniute de pe colector si acum daca se opreste cu periile pe locurile goale nu mai porneste, trebuie pornit ''manual'', am facut o gaurica in capac si mai bag o sarma pe acolo cand se mai intampla, doar cat sa-l misc de pe pozitia aia. In rest trebuie insemant foarte exact locul paletelor pe ax, in fiecare parte a paletelor k sa poti sa-l pui inapoi cum a fost, e destul de exact locul in care intra, deci nu ai voie sa decalezi mult paleta pe ax, bucsele se pot face la strung din bronz grafitat, daca nu-s duse amandoua bucse e bine, macar sa ai dupa ce sa te ghidezi cand faci a doua bucsa, mare grija cand il desfaci, ai pe ax nishte stifturi, saibe si sigurante, trebuie puse inapoi toate in aceiasi ordine si daca tot il desfaci schimba si periile si incearca sa le faci cat de cat rotunjite dupa forma colectorului, eventual sa mai scrii pe palete care e de pe stanga si care de pe dreapta(ca sa nu faci k si mine sa-ti faci un fel de aspirator:P), in rest nu prea mai e..... Bafta daca te apuci de el si daca mai e ceva intreaba-ma k poate nu mi-am amintit tot.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 11:27 AM |