![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP ![]() |
Sal,
In primul rand am nevoie de ajutorul vostru, Am un e30 316i mot 1.8 m10, acum un an am schimbat ambreiajul (set complet), adevarul e ca l-am schimbat eu singur, nu stiu daca am gresit ceva acolo, cam dupa vreo trei luni cu ambreiaj nou au inceput problemele, am schibat pana acum vreo 4 sau 5 capace de delcou si vreo 12 rotoare din delcou.(pur si simplu se sparg). Pe loc creste normal si frumos in ture, dar in sarcina (in mers) se ineaca pana in 2500 de ture, culmea e ca daca ii dai in gura zboara, dar incet nu poti sa mergi. Am schimbat set fise (am pus Beru), set buji (NGK - Iridium), bobina de inductie (Bosch), filtru combustibil (Mann), sonda lambda (Beru). Nu stiu ce sa mai fac, nimeni nu a stiut sa-mi spuna ce are motoru, culmea e ca mai si sunt angajat intr-unul dintre cele mai mari magazine de piese auto din vestul tarii. Va rog daca aveti vreo sugestie, scrieti aici. Mersi |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP ![]() |
sal baieti, am mai facut o prostie azi, cred..... mi-a spus un coleg ca si el a avut cam aceiasi problema pe un opel si ca era din cauza pompei de benzina, ca daca se aude ca merge incontinuu inseamna ca nu baga destul in rampa, asta am si facut, luat pompa noua si am schimbat-o.... binenteles degeaba.... am deja o carutza de nervi nrevosi..... M-am gandit sa trag de furtune cu motorul pornit sa vad ce se intampla, scot furtunul de vacuum din regulatorul de presiune si motorul o ia razna, il bag inapoi si merge oarecum normal (adica ca si pana acum - cu variatii la relati intre 800- 1300 rpm), scot furtunul de vacuum din distribuitor si.... nimic, urmaresc furtunul vine dintr-o piesa de pe caroserie in care intra un alt furtun si o mufa cu 2 pini (nu stiu exact ce rol are), scot si celalat furtun il bag in gura si... nimic, nu trage aer si nici nu sufla, urmaresc furtunul.. vine din corpul de la clapeta de acceleratie, acolo m-am oprit ca nu mai stiam ce sa-i mai fac. cred ca maine o sa ma pun sa fac poze sa le postez aici.. poate ma puteti ajuta cumva....
Apropo de capac si rotor am pus doar Beru dupa coduri OE, Avansul nu stiu daca vacumatic sau centrifugal, dar din moment de pe distribuitor am cutia aceea de vacuum, banuiesc ca e vacuumatic, pun o poza cu delcoul, poate va dati seama de care e. Ms mult pt sugestii.. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ar trebuie se trage aer prin furtunas asta, daca motor merge la relanti. Mai cauta pe acolo.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 03:40 PM |