![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
mi-am luat un motor dar nu-mi porneste. stiu ca sunt multe cauze dar controlandu-le pe toate mi-a mai ramas doar calculatorul (ECU) care este un bosch cu seria 0261200413 nu gasesc vreau sa stiu cine are unul de vanzare?
multumesc! cere-ti un pret corect!! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
La pct 4 tocmai asta am spus.daca citeai atent vedeai.
Daca scoti senzorul de temp fizic de pe chiuloasa tasneste lichidul de racire al motorului. Daca scoti mufa senzorului de temp. motorul va merge in regim de motor rece cu benzina multa nemaiavand cine sa transmita informatii la ecu. De asta iti ospuneam ca nu are nici o treaba senz. de temp. cu pornirea motorului. Cred ca prietenii tai nu au nici o treaba cu discutia noastra. Oricum dupa ce spui de 25 24v de 600-700cp care tin zeci de mii de km tind sa cred ca esti prieten cu norvegienii de la V.S.Motors,pt ca la noi din cate stiu la noi nu s-au scos mai mult de 450cp pe 25 24v( NSL si CTL). Oricum vremea la 25 24v a cam trecut. Uite atasez o poza ca sa vezi cu ce ne mai ocupam la garaj. In fine o zi buna tuturor ![]() This post has been edited by hanneman: Jan 29 2009, 09:36 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:46 AM |