![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP ![]() |
Sal,
In primul rand am nevoie de ajutorul vostru, Am un e30 316i mot 1.8 m10, acum un an am schimbat ambreiajul (set complet), adevarul e ca l-am schimbat eu singur, nu stiu daca am gresit ceva acolo, cam dupa vreo trei luni cu ambreiaj nou au inceput problemele, am schibat pana acum vreo 4 sau 5 capace de delcou si vreo 12 rotoare din delcou.(pur si simplu se sparg). Pe loc creste normal si frumos in ture, dar in sarcina (in mers) se ineaca pana in 2500 de ture, culmea e ca daca ii dai in gura zboara, dar incet nu poti sa mergi. Am schimbat set fise (am pus Beru), set buji (NGK - Iridium), bobina de inductie (Bosch), filtru combustibil (Mann), sonda lambda (Beru). Nu stiu ce sa mai fac, nimeni nu a stiut sa-mi spuna ce are motoru, culmea e ca mai si sunt angajat intr-unul dintre cele mai mari magazine de piese auto din vestul tarii. Va rog daca aveti vreo sugestie, scrieti aici. Mersi |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 28-January 09 Member No.: 2,494 Car: e30 Engine: M10 B18, 1.8, 102CP ![]() |
Debitmetrul a fost incercat intr-un service, au spus ca nu e el de vina, ei mi-au spus sa schimb pe rand sonda lambda, fisele, bujiile, bobina d inductie si sa vad daca e vreun rezultat, n-am mai mers la ei ca pana la urma ma puneau sa schimb motorul.... ceea ce nu inteleg eu, e motivul pt care se sparge capacul de delcou si rotorul......
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 03:41 PM |