![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 19-January 09 Member No.: 2,463 Car: E46 Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Scriu pentru prima oara, cu toate ca citesc de destul timp in internet despre motoarele BMW. Profit de ocazie sa va salut si felicit pe toti pentru toate informatiile pe care le furnizati, ajutand pe unii ca mine mai putin familiarizati in ale motoarelor, sa isi faca o idee. Chiar ma intereseaza ce se intampla sub capota primei mele masini (un 318i E46 118cv final 1998), mai ales ca am masina din august 2006 si am depasit probleme cum ar fi schimbarea debitmetrului... si altele cu care inca ma "confrunt"... Revin la topic: am senzatia unui consum ridicat si lipsa de potenta... un prieten mult mai familiarizat cu motoare de benzina (a avut 5 masini gen MX6, Calibra, etc...) imi spune ca e doar impresia mea, ca masina trage bine pentru motorul asta, etc, dar eu cunosc masina si stiu ca tragea mai bine. Intrebarea mea este: o trebui sa schimb inca o data debitmetrul, care, trebuie sa precizez, nu e cel original Bosch, ci unul luat din ebay din Anglia... si tragea foarte bine in treptele inferioare...dar acum nu mai trage la fel nici macar in a 2a... SAU trebuie sa urmez sfatul unui alt prieten si sa segmentez motorul (168.000 km). Am citit un pont pentru a verifica compresia motorului, dar vreau sa aud si alte pareri: zicea cineva ca la relanti, se deschide capacul pe unde se adauga ulei in motor si, cu cat jetul de aer e mai putin puternic, compresia motorului e mai mare. Imi poate confirma cineva? Eu am facut-o si jetul e destul de puternic, plus ca arunca si ceva ulei... Dar pentru a segmenta motorul, as dori sa stiu daca motorul are camasi sau trebuie sa cumpar doar segmentii si garnitura de chiuloasa? Multumesc anticipat
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 19-January 09 Member No.: 2,463 Car: E46 Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Buna din nou, baieti... Imi pare si mie rau ca s-a ajuns la asa ceva si imi pare bine, deasemenea, ca s-a rezolvat in final... Si multumesc pentru sfaturi the_rifle, sunt foarte bine primite. O sa merg sa vad ce e cu compresia... Care e treaba cu tachetii??? Eu sesizes ca motorul are un sunet mult mai aspru la pornire, care dispare dupa cateva minute de mers... sau chiar daca o las cateva minute la relanti... Cred ca e tot din cauza debitmetrului ca isi schimba sunetul in acest mod... aveti idee care ar fi pretul unui debitmetru in Romania, ca aici e 300+ (TVA exclus) euro??? Eu am luat unul aftermarket si am inteles ca ar trebui mers la BMW si "reprogramata" centralita?? E adevarat, voi ce opinati? Inca o data, sunt placut surprins de cat de saritori sunteti, nu ma asteptam... This is my baby:
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-January 09 From: botosani Member No.: 2,482 Car: e46 Engine: m43 ![]() |
Buna din nou, baieti... Imi pare si mie rau ca s-a ajuns la asa ceva si imi pare bine, deasemenea, ca s-a rezolvat in final... Si multumesc pentru sfaturi the_rifle, sunt foarte bine primite. O sa merg sa vad ce e cu compresia... Care e treaba cu tachetii??? Eu sesizes ca motorul are un sunet mult mai aspru la pornire, care dispare dupa cateva minute de mers... sau chiar daca o las cateva minute la relanti... Cred ca e tot din cauza debitmetrului ca isi schimba sunetul in acest mod... aveti idee care ar fi pretul unui debitmetru in Romania, ca aici e 300+ (TVA exclus) euro??? Eu am luat unul aftermarket si am inteles ca ar trebui mers la BMW si "reprogramata" centralita?? E adevarat, voi ce opinati? Inca o data, sunt placut surprins de cat de saritori sunteti, nu ma asteptam... This is my baby: sunetul mai gros care se aude cand pornesti motorul,e de la pompa de aer,care baga aer in catalizator ,e pt noxe,functioneaza cam 2 min,asa trebue sa faca,debitmetrul pe original e 300 euro si bosch-200 euro,depinde de unde il iei,oricum cum am zis si mai sus nu pune decat bosch,am citit pe un forum,ca la schibarea debitmetrului sa fie pus contactul 1-2 min pt a se recalibra unitatea cu noul debitmetru,fara a porni motorul,nu stiu daca asa trebue facut,eu l-am schimbat pe al meu si nu iam facut nimic,am pornit normal,am acelasi model ca tine. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 01:26 AM |