![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Dupa ce am primit diferite raspunsuri impartite la intrebare asta am zis sa incerc cu un poll....
Unii zic ca o chiuloasa cu simeringuri duse ... dereglata ... cu axa cu came si culbutorii muci creste consumul altii zic ca nu Cine isi alege o varianta din poll sa o si justifice... pentru ca am ramas nelamurit |
|
|
![]() |
![]() ![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va zic ce prostie am facut eu:am montat alta chiuloasa pe un M10B18.Cand sa o pun am observat ca fanta de la piston era pe invers fata de chiuloasa(fanta care intra in chiuloasa).Am luat frumos daltita si am inceput "lucrarea".Alta solutie nu aveam si nici cunostinte in materie asa ca dupa ce am terminat am pornit si...nu am avut ce comparatie sa fac pentru ca niciodata nu-mi mersese motorul rotund.Am avut solex dublu corp,carb de dacie.Cu carbu de dacie consuma 18-20 in oras(mers mai sportiv) si 13 afara la 110 cu cutie viteze 4 tr.Acum ii pun injectie si o sa va tin la curent.De la solex la carb de dacie cam 2%.In concluzie daca umbli la chiuloasa sau nu sunt etanse supapele creste consumul.PS motorul merge rotund pe relanti ca imi spusese cineva ca am dezechilibrat camerele de ardere...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 01:21 PM |