![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 19-January 09 Member No.: 2,463 Car: E46 Engine: M43 1.9 118CP ![]() |
Scriu pentru prima oara, cu toate ca citesc de destul timp in internet despre motoarele BMW. Profit de ocazie sa va salut si felicit pe toti pentru toate informatiile pe care le furnizati, ajutand pe unii ca mine mai putin familiarizati in ale motoarelor, sa isi faca o idee. Chiar ma intereseaza ce se intampla sub capota primei mele masini (un 318i E46 118cv final 1998), mai ales ca am masina din august 2006 si am depasit probleme cum ar fi schimbarea debitmetrului... si altele cu care inca ma "confrunt"... Revin la topic: am senzatia unui consum ridicat si lipsa de potenta... un prieten mult mai familiarizat cu motoare de benzina (a avut 5 masini gen MX6, Calibra, etc...) imi spune ca e doar impresia mea, ca masina trage bine pentru motorul asta, etc, dar eu cunosc masina si stiu ca tragea mai bine. Intrebarea mea este: o trebui sa schimb inca o data debitmetrul, care, trebuie sa precizez, nu e cel original Bosch, ci unul luat din ebay din Anglia... si tragea foarte bine in treptele inferioare...dar acum nu mai trage la fel nici macar in a 2a... SAU trebuie sa urmez sfatul unui alt prieten si sa segmentez motorul (168.000 km). Am citit un pont pentru a verifica compresia motorului, dar vreau sa aud si alte pareri: zicea cineva ca la relanti, se deschide capacul pe unde se adauga ulei in motor si, cu cat jetul de aer e mai putin puternic, compresia motorului e mai mare. Imi poate confirma cineva? Eu am facut-o si jetul e destul de puternic, plus ca arunca si ceva ulei... Dar pentru a segmenta motorul, as dori sa stiu daca motorul are camasi sau trebuie sa cumpar doar segmentii si garnitura de chiuloasa? Multumesc anticipat
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Fara suparare.... Ia zii si mie unde am gresit....
Tu din contra stii ca compresia se ia cu motorul pornit . Si din contra cu cat compresia e mai mare cu atat e mai bine .Nu ? Daca tu asa stii... fara suparare.... ESTI PILAF Uite am gresit recunosc.... Compresia nu trebuie sa fie de 10.5 la 1 cum am retinut.... La mine trebuie sa fie de 10.5 la unu ca am alt motor. .. LA EL TREBUIE SA FIE de 9.7 la unu..... LECTURA PLACUTA BMW E46 318i (1998 - 2001) Engine : I 4 Engine Code : 19 4E 1 Fuel : Petrol Fuel System : MPI - Bosch BMS Engine Alignment : Longitudinal Drive : RWD Displacement : 1895 cm3 Bore x Stroke : 85.0 x 83.5 mm Type : 8 Valves Aspiration : N/A Compression Ratio : 9.7 Output : 118 cv (86 kW) @ 5500 rpm Torque : 180 Nm (132 lb.ft) @ 3900 rpm Gearbox : 5 speed Manual Wheelbase : 272.0 cm Length : 447.0 cm Width : 174.0 cm Height : 142.0 cm Cx : - Front Brakes : Vented Discs (286 mm) Rear Brakes : Vented Discs (280 mm) Front Tyres : 195/65 R15 Rear Tyres : 195/65 R15 Kerb Weight : 1285 kg Weight/Output Ratio : 10.8 kg/cv Front Suspension : Independent. McPherson. coil springs. anti-roll bar Rear Suspension : Multilink. Coil springs. anti-roll bar Top Speed : 206 km/h (128 Mph) 0 to 100 km/h : 10.4 s 0 to 400m (1/4 mile) : - s 0 to 1000m : - s Fuel Consumption* : 6.1L / -L / 11.0L / 7.9L (29 mpg) Range : 797 km Fuel Tank : 63 L Trunk : 440 L CO2 emissions : 190 g/Km http://ultimatespecs.com/index.php?option=...&country=pt Pt FLOMIR -------------- Vezi ca daca ai instalatie Bosch si pui debitmetru Siemmens nu e bine si nici invers. exatct ce marca ai tot pe aceeasi o pui. SIGUR !!!!! aici nu ca la placutele de frana sa poti sa pui orice.!!! Vad ca din specificatii E46 vine cu BOSCH !!! Doar BOSCH merge in parametrii in cazul asta !!!!! This post has been edited by the_rifle: Jan 25 2009, 10:10 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th September 2025 - 01:05 PM |